2009-12-07, 21:54
Medlem
Vladtepess avatar
Snyft!
Citera
2009-12-07, 21:55
Medlem
uberalles avatar
gud vad jag är besviken
Det vart inga dödsfall den här gånger heller
Citera
2009-12-07, 21:57
Medlem
Vladtepess avatar
Jag gillar Peters "lilla" mage...snyggt!
Citera
2009-12-07, 22:07
Medlem
quaertys avatar
En värdig avslutning. Ett mycket bra program, det verkar nästan som att de blev nöjda till och med. Tjuriga tanten, arge skåningen och förbannade stockholmarn - som vänner. Lyckat.
Citera
2009-12-07, 22:25
Medlem
ArturoBandinis avatar
Väldigt märkligt att Peter var helt oskyldig till tutningarna och att de ändå upphörde när grannarna blev vänner. Ännu märkligare att Peter var helt oskyldig till tutningarna och ändå kläckte ur sig "nästa gång ska jag inte tuta, då ska jag vinka".

Han är en vidrig jävla ögontjänare. Fy fan.
Citera
2009-12-07, 22:59
Bannlyst
peter är ju en jävla lögnhals. det fattar man ju rätt lätt. hela sättet att prata och kroppsspråket talar om detta. sen att gubbjäveln tar ut sina aggressioner pga han sjukdomar gör ju inte saken bättre. gubben är trots peters lögner orsaken till hela konflikten. han är för inskränkt för sitt och andras bästa.

sämjan kommer inte att upphöra förrens gubben kolar. hans hälsa kommer att ställa till det snart igen och hela skiten blåser upp igen.

sätter dessutom 1000 spänn på att peter hänger på flashback - därav sitt hat och sina lögner
Senast redigerad av ghjkiuyt 2009-12-07 kl. 23:03.
Citera
2009-12-07, 23:01
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vladtepes
Viktoria verkar vara en bra kvinna
Skulle tro att det finns "erotiska" bilder på henne på nätet. Hon känns som en naturlig kvinna
Citera
2009-12-07, 23:03
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
peter är ju en jävla lögnhals. det fattar man ju rätt lätt. hela sättet att prata och kroppsspråket talar om detta. sen att gubbjäveln tar ut sina aggressioner pga han sjukdomar gör ju inte saken bättre. gubben är trots peter lögner orsaken till hela konflikten. han är för inskränkt för sitt och andras bästa.

sämjan kommer inte att upphöra förrens gubben kolar. han hälsa kommer att ställa till det snart igen och hela skiten blåser upp igen.
Eller så har Maggan missuppfattat allting. Såg du lappen? Helt klart skriven av en tolvårig flashbackare. Inte fan är det Peter som ljuger, det är tanten som har vanföreställningar.
Men visst, de är dumma i huvudet allihopa.
Citera
2009-12-08, 00:18
Medlem
Första halvan av dagens avsnitt var lysande. Andra halvan var så där. Efter att tanten spelat ut cancerkortet gick andan lite ur avsnittet.
Men fram till det var det fullkomligt lysande. Medlingsmötet är ett klassiskt tv-ögonblick.
Citera
2009-12-08, 10:47
Medlem
Random-Walks avatar
Ahh! Den där Peter får vara hur skum han vill, men det är gnällkärringen som jag inte står ut med! Hon har ju vanföreställningar ffs!

Edit: Hehe, jag bor i närheten. Ska man ta bilen och bränna förbi och tuta lite? :P
Senast redigerad av Random-Walk 2009-12-08 kl. 11:05.
Citera
2009-12-08, 14:40
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Min spontana känsla när Peter fick uppgiften av Jonas att visa sina kråkfötter på papper, var att han utstuderat bytte till skrivstil efter första bosktaven när han började ana att han var på väg att bli avslöjad som lappklottrare

jag tyckte nämligen skrivstilen var rätt lik, exluderat stjälva skrivstilen
Citera
2009-12-08, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Eller så har Maggan missuppfattat allting. Såg du lappen? Helt klart skriven av en tolvårig flashbackare. Inte fan är det Peter som ljuger, det är tanten som har vanföreställningar.
Men visst, de är dumma i huvudet allihopa.

menar inte att jag tror att han ljuger om lappen, men om tutandet så tror jag absolut det. möjligen har han lejt nån unge att skriva lappen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in