2010-01-22, 19:23
Medlem
Trumpeters avatar
Amazing Race s16 - tvlande paren avsljade

Nu har CBS slppt information om de nya paren p den nya ssongen av The Amazing Race. Den brjar sndas i USA den 14 februari.

Hr finns lite information om de tvlande:

http://www.realitynewsonline.com/cgi...971.art&page=1

Lite kul att Miss South Carolina Teen USA 2007 ska vara med. Hon r kanske mest knd fr detta uttalande:

http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww

Bland andra "halvkndisar" kan Big Brother-deltagarna Jeff och Jordan nmnas.
Citera
2010-01-23, 18:23
Medlem
Deon Limes avatar
Ser verkligen fram emot nsta ssong och hoppas den kommer upp i samma niv som frra ssongen, som iaf enligt mig var en av de bsta. Hoppas p lite roliga intressanta karaktrer och att ngon av paren kommer i nrheten till att vara lika underhllande som Mirna och Charla.
Citera
2010-02-10, 15:03
Medlem
P sndag r det dags (mndag morgon i Sverige om man laddar ner), fasen va spnnande!
Det r skert lika bra som frra ssongen, hoppas att man fr se lite nya lnder nu och inte de vanliga standard.
Citera
2010-02-14, 11:48
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aik_putte
P sndag r det dags (mndag morgon i Sverige om man laddar ner), fasen va spnnande!
Det r skert lika bra som frra ssongen, hoppas att man fr se lite nya lnder nu och inte de vanliga standard.

Fr den som inte redan sett s r det p sndag 18:30 p Tv6 premir av Amazing Race All Stars (s11). En i mitt tycke rtt underhllade ssong.
Citera
2010-02-14, 18:34
Medlem
ercys avatar
Trevligt med en ny ssong p 6:an. Jag vill inte se Klagbama mer!
Citera
2010-02-15, 10:04
Medlem
Det knns som att dom har frskt spara en pengar, ser man p dom frsta minuterna s har dom sparat flera tusen dollar jmfrt med andra ssonger.

Vissa verkar vara ganska blsta, men det finns ganska mycket gongodis bland tjejerna
Citera
2010-02-15, 10:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Satan vad jag strde mig p dvrgen och hennes polare. -Rapido! Rapido!.Var nog det enda ordet p spanska dom kunde. Sg vldigt roligt ut nr dvrgen springer.

Och vad i helvete vad det fr fel p bgen som ser ut som Uncle Fester?? Trillade omkull hela tiden, vilken jkla sopa...
Citera
2010-02-15, 20:16
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Satan vad jag strde mig p dvrgen och hennes polare. -Rapido! Rapido!.Var nog det enda ordet p spanska dom kunde. Sg vldigt roligt ut nr dvrgen springer.

Och vad i helvete vad det fr fel p bgen som ser ut som Uncle Fester?? Trillade omkull hela tiden, vilken jkla sopa...

Dvrgen och hennes kusin r det lag som jag str mig mest p.

Sg ocks att de kunde 5 sprk flytande.
Citera
2010-02-15, 20:33
Medlem
Trumpeters avatar
Japp, vldigt mnga utblsta personer i S16 verkar det som. Ngra exempel

Cowboyarna som vxlar tilll sig brasilianska pengar nr de ska till Chile.
Big Brother paret som hade svrt att frst vart de skulle. Frst brjade hon yra om Guatemala och Kina. Vl p flygplatsen skriker hon - Two tickets to China.
Miss Caite med bihang som inte klarar av att lsa ledtrden och gr ner istller fr att ta linbanan.
Citera
2010-02-15, 21:11
Medlem
Diktaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Japp, vldigt mnga utblsta personer i S16 verkar det som. Ngra exempel

Cowboyarna som vxlar tilll sig brasilianska pengar nr de ska till Chile.
Big Brother paret som hade svrt att frst vart de skulle. Frst brjade hon yra om Guatemala och Kina. Vl p flygplatsen skriker hon - Two tickets to China.
Miss Caite med bihang som inte klarar av att lsa ledtrden och gr ner istller fr att ta linbanan.

Vi fr inte glmma baseballtrnaren och hans dotter;

Citera
2010-02-15, 22:29
Medlem
Deon Limes avatar
Skulle inte kalla Jordan frn BB-laget urblst. Hon sger konstiga saker, blandar ihop namn och stora hl i sin allmnbildning. Men hon r inte naiv och r duktig fr att tyda olika situationer som uppkommer. Hon kan ocks lsa mnniskor tillrckligt fr att inte lta sig luras av "smartare mnniskor". Mjligt dock att hennes intelligens gr sig bttre i Big Brother n Amazing Race. Ett sort frgetecken r ocks hennes atletiska frmgor ven om hon gjorde bra ifrn sig i detta delml.

Det laget jag str mig mest p r cowboys. Str mig att det ser ut som att de kommer ka jorden runt med sina fniga hattar stndigt p.
Citera
2010-02-16, 23:37
Bannlyst
jag tycker att deltagarna den hr ssongen, 16, verkar rtt trkiga. inga direkt att koppla till som man kan gilla eller hata. de senaste ssongerna knns det spontant som att castingarna har varit bttre.
men det kan ju bli en bra ssong nd. det brjade bra med folk som inte klarade uppgiften, gr rtt sak men p fel stlle, tappar saker, lser anvisningar fel.
nu efter skrivit frsta stycket s kommer jag p att det fanns ett par att hata.
det lesbiska paret. f*n vad jag hatar dem redan. de var s j*vla kaxiga p flygplatsen och vidare. men sen nr det gllde att leverera och klara utmaningen att g p linan var hon ju rdd som en liten harpalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in