Ser verkligen fram emot nsta ssong och hoppas den kommer upp i samma niv som frra ssongen, som iaf enligt mig var en av de bsta. Hoppas p lite roliga intressanta karaktrer och att ngon av paren kommer i nrheten till att vara lika underhllande som Mirna och Charla.
P sndag r det dags (mndag morgon i Sverige om man laddar ner), fasen va spnnande!
Det r skert lika bra som frra ssongen, hoppas att man fr se lite nya lnder nu och inte de vanliga standard.
P sndag r det dags (mndag morgon i Sverige om man laddar ner), fasen va spnnande!
Det r skert lika bra som frra ssongen, hoppas att man fr se lite nya lnder nu och inte de vanliga standard.
Fr den som inte redan sett s r det p sndag 18:30 p Tv6 premir av Amazing Race All Stars (s11). En i mitt tycke rtt underhllade ssong.
Satan vad jag strde mig p dvrgen och hennes polare. -Rapido! Rapido!.Var nog det enda ordet p spanska dom kunde. Sg vldigt roligt ut nr dvrgen springer.
Och vad i helvete vad det fr fel p bgen som ser ut som Uncle Fester?? Trillade omkull hela tiden, vilken jkla sopa...
Satan vad jag strde mig p dvrgen och hennes polare. -Rapido! Rapido!.Var nog det enda ordet p spanska dom kunde. Sg vldigt roligt ut nr dvrgen springer.
Och vad i helvete vad det fr fel p bgen som ser ut som Uncle Fester?? Trillade omkull hela tiden, vilken jkla sopa...
Dvrgen och hennes kusin r det lag som jag str mig mest p.
Japp, vldigt mnga utblsta personer i S16 verkar det som. Ngra exempel
Cowboyarna som vxlar tilll sig brasilianska pengar nr de ska till Chile.
Big Brother paret som hade svrt att frst vart de skulle. Frst brjade hon yra om Guatemala och Kina. Vl p flygplatsen skriker hon - Two tickets to China.
Miss Caite med bihang som inte klarar av att lsa ledtrden och gr ner istller fr att ta linbanan.
Japp, vldigt mnga utblsta personer i S16 verkar det som. Ngra exempel
Cowboyarna som vxlar tilll sig brasilianska pengar nr de ska till Chile.
Big Brother paret som hade svrt att frst vart de skulle. Frst brjade hon yra om Guatemala och Kina. Vl p flygplatsen skriker hon - Two tickets to China.
Miss Caite med bihang som inte klarar av att lsa ledtrden och gr ner istller fr att ta linbanan.
Vi fr inte glmma baseballtrnaren och hans dotter;
Nr de gick in i fel hus och brjade mla. Frsteligt r de frmodligen rtt stressade men att inte f ngon slags bekrftelse om att det r rtt - speciellt nr man mlar(!)
Skulle inte kalla Jordan frn BB-laget urblst. Hon sger konstiga saker, blandar ihop namn och stora hl i sin allmnbildning. Men hon r inte naiv och r duktig fr att tyda olika situationer som uppkommer. Hon kan ocks lsa mnniskor tillrckligt fr att inte lta sig luras av "smartare mnniskor". Mjligt dock att hennes intelligens gr sig bttre i Big Brother n Amazing Race. Ett sort frgetecken r ocks hennes atletiska frmgor ven om hon gjorde bra ifrn sig i detta delml.
Det laget jag str mig mest p r cowboys. Str mig att det ser ut som att de kommer ka jorden runt med sina fniga hattar stndigt p.
jag tycker att deltagarna den hr ssongen, 16, verkar rtt trkiga. inga direkt att koppla till som man kan gilla eller hata. de senaste ssongerna knns det spontant som att castingarna har varit bttre.
men det kan ju bli en bra ssong nd. det brjade bra med folk som inte klarade uppgiften, gr rtt sak men p fel stlle, tappar saker, lser anvisningar fel.
nu efter skrivit frsta stycket s kommer jag p att det fanns ett par att hata.
det lesbiska paret. f*n vad jag hatar dem redan. de var s j*vla kaxiga p flygplatsen och vidare. men sen nr det gllde att leverera och klara utmaningen att g p linan var hon ju rdd som en liten harpalt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!