2007-06-14, 21:19
Bannlyst
Jag är lite paranoid av mig i grund och botten... Men men... tinypic eller imageshack bör väl vara anonymt... *spejar efter bengen genom persiennen*
Citera
2007-06-14, 21:35
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lessismore
Jag är lite paranoid av mig i grund och botten... Men men... tinypic eller imageshack bör väl vara anonymt... *spejar efter bengen genom persiennen*

LOL

Förstår dig

Jag är också en paranoid sate, jag mailade faktiskt imageshack och frågade om de skulle lämna ut uppgifter till svenska polisen om de skulle komma med en förfrågan (specifierade även att/om det rörde bilder på en cannabisodling)

Svaret jag fick var något kryptiskt där det stod att de inte lämnar ut uppgifter till myndigheter men att man endast får posta bilder som inte bryter mot lagen

Jag tolkade det givetvis som att det var fritt fram men ville vara på den säkra sidan och svarde igen och sa att jag ville ha ett konkret svar som inte kunde missuppfattas eller på något sätt var svävande.

Då fick jag ett något surt mail tillbaka där de sa rent ut att det var ok och att de inte skulle lämna ut uppgifter till polisen om jag postade bilder på en cb odling... De avslutade mailet med tipset att jag borde läsa deras faq eller skaffa en advokat då de inte ville vara mina juridiska rådgivare

Iaf, så det är lugnt....
Citera
2007-06-14, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Då fick jag ett något surt mail tillbaka där de sa rent ut att det var ok och att de inte skulle lämna ut uppgifter till polisen om jag postade bilder på en cb odling... De avslutade mailet med tipset att jag borde läsa deras faq eller skaffa en advokat då de inte ville vara mina juridiska rådgivare

Iaf, så det är lugnt....

Mitt paranoida jag säger att polisen kommer slå till samtidigt så vi alla knasar...

Nej, Lite bilder kommer imorgon... Dom sover nu
Citera
2007-06-15, 19:41
Bannlyst
http://img364.imageshack.us/my.php?image=20070615013ro5.jpg
Citera
2007-06-16, 04:47
Medlem
Ares570s avatar
Har hört att loka ska vara bra att vattna är de sant eller?
Citera
2007-06-17, 01:50
Medlem
Hur mycket kommer en setup att kosta för en nybörjarodlare?
Citera
2007-06-17, 01:52
Medlem
Extroversions avatar
Glöm vad jag skrev här, jag är en idiot när jag är sömnig.
Citera
2007-06-17, 13:51
Medlem
Veneficuss avatar
Citat:
Idag tänker vi lite tyst på Sam Lowry, han har tyvärr lyckats bli avstängd...
Han hade väl bara fått en varning? Midnight, hoppas du inte har något emot att jag kopierar din RIP Sam Lowry till min signatur?

Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Jag är också en paranoid sate, jag mailade faktiskt imageshack och frågade om de skulle lämna ut uppgifter till svenska polisen om de skulle komma med en förfrågan (specifierade även att/om det rörde bilder på en cannabisodling)
Jag med Har inte kunnat besöka flashback på flera dagar eftersom min proxy klyddat. Glad att imageshack inte har mitt riktiga IP.

Citat:
Mycket vackert
Citera
2007-06-17, 13:58
Medlem
Veneficuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av personalit
Hur mycket kommer en setup att kosta för en nybörjarodlare?
Beror på vad du menar med "setup". Är de bara kruka, frö, jor och näring blir de inte så dyrt. Rekomenderar att du läser tråden Drömboxen där jag vet att priserna diskuteras.
Citat:
Ursprungligen postat av Playcontrol
HPS: 1000-1500kr
Kanalfläkt: 1000-1500k
Materialet för bygget ~500kr-1000kr beroende på vad du ska ha, kan självklart kosta mindre, eller mer.

Bara det snabbt räknat blir ju över 3k
Citera
2007-06-17, 14:14
Medlem
Midnights avatar
Citat:

Sweet, blir nog sexiga brudar det där... Antar att de inte visat kön än? inom en vecka kanske.

Citat:
Ursprungligen postat av Veneficus
Han hade väl bara fått en varning? Midnight, hoppas du inte har något emot att jag kopierar din RIP Sam Lowry till min signatur?

Jaha ok, där ser man... Nä det är helt lugnt, snodde den själv från Corv måste jag erkänna

Citat:
Ursprungligen postat av Veneficus

Jag med Har inte kunnat besöka flashback på flera dagar eftersom min proxy klyddat. Glad att imageshack inte har mitt riktiga IP.

Kan rädda en många gånger att vara lite småparanoid

Citat:
Ursprungligen postat av Extroversion
Glöm vad jag skrev här, jag är en idiot när jag är sömnig.

Hehe, jag hann faktiskt se vad du skrev Det är alltid kul när folk postar fel tycker jag
Citera
2007-06-20, 14:45
Bannlyst
Nu har man slaktad hanar här. Score 3-4 till honorna
Citera
2007-06-22, 07:55
Medlem
Katastrofals avatar
Funtar på att börja odla till hösten. Det lär nog bli i en vanlig standardgarderob med 400W HPS.

Jag har en frågeställning kring ventilationen i garderoben. Hur fixar man så att in- och utsuget blir stealthigt nog? Bildexempel/länkar vore trevligt. Eventuella besökare undrar förmodligen varför garderoben har ett fläktinsug. Det känns ju minst sagt suspekt och extremt jävla ostealth.

Det är möjligtvis en dum fråga, men jag hajar inte riktigt hur folk löser den problematiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in