Citat:
Ursprungligen postat av lessismore
Jag är lite paranoid av mig i grund och botten... Men men... tinypic eller imageshack bör väl vara anonymt... *spejar efter bengen genom persiennen*
LOL
Förstår dig
Jag är också en paranoid sate, jag mailade faktiskt imageshack och frågade om de skulle lämna ut uppgifter till svenska polisen om de skulle komma med en förfrågan (specifierade även att/om det rörde bilder på en cannabisodling)
Svaret jag fick var något kryptiskt där det stod att de inte lämnar ut uppgifter till myndigheter men att man endast får posta bilder som inte bryter mot lagen
Jag tolkade det givetvis som att det var fritt fram men ville vara på den säkra sidan och svarde igen och sa att jag ville ha ett konkret svar som inte kunde missuppfattas eller på något sätt var svävande.
Då fick jag ett något surt mail tillbaka där de sa rent ut att det var ok och att de inte skulle lämna ut uppgifter till polisen om jag postade bilder på en cb odling... De avslutade mailet med tipset att jag borde läsa deras faq eller skaffa en advokat då de inte ville vara mina juridiska rådgivare
Iaf, så det är lugnt....