2010-02-04, 01:52
Medlem
CravenKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenurban
Nu är det så här att jag ska börja odla WW och de blir ganska snart och vi undrar vilken lampa ska jag börja med ?

Seriösa svar tack

Peace
Att skriva "seriösa svar tack" är som att be om ett oseriöst svar. Dock tänker jag frångå normen och på fullaste allvar säga: en blå.

Citat:
Ursprungligen postat av peshii
hej

jag behöver ett snöre som jag ska använda, hur långt ska det vara?
Två meter.
Citera
2010-02-04, 07:01
Medlem
Bockstensmannens avatar
Kan någon svara på ungefär när en cannabisodling börjar lukta? Beror säkert på strain, men generellt sett? Fröna luktar ju inte speciellt mycket... Kommer det börja stinka som satan så fort de ploppar ur jorden eller är det först under blomningen som det kommer?
Citera
2010-02-04, 14:54
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Kan någon svara på ungefär när en cannabisodling börjar lukta? Beror säkert på strain, men generellt sett? Fröna luktar ju inte speciellt mycket... Kommer det börja stinka som satan så fort de ploppar ur jorden eller är det först under blomningen som det kommer?

Det är ganska så olika ja... men ibland 2-3v in i vegg.. sen ibland svagt hela vägen in till några veckor i blom då det riktigt "exploderar"
Och även ibland relativt doftfritt, luktar inte ens cannabis
Citera
2010-02-04, 15:08
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Det är ganska så olika ja... men ibland 2-3v in i vegg.. sen ibland svagt hela vägen in till några veckor i blom då det riktigt "exploderar"
Och även ibland relativt doftfritt, luktar inte ens cannabis
Tack för svaret! Får väl se hur det blir då, har ett antal olika okända strains. Frön som jag hittat i buds !
Citera
2010-02-04, 17:49
Medlem
Fizzbitchs avatar
Någon som kan länka till någon guide om hur man monterar kolfilter på datafläktar? Hörde någonstans att det fanns på swecan men har inte hittat något

Vad tjänar man på att plantera i små krukor först och sedan plantera om i större?
Senast redigerad av Fizzbitch 2010-02-04 kl. 18:04.
Citera
2010-02-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzbitch
Någon som kan länka till någon guide om hur man monterar kolfilter på datafläktar? Hörde någonstans att det fanns på swecan men har inte hittat något

hur svårt kan det vara?

sätt filtret så att ut-luften (den luft som blåser) går igenom filtret.....

|[«
|[«
|[«
|[«

| =kolfilter
[« =fläkt med luftriktningen
Citera
2010-02-05, 10:41
Medlem
autoblommande strains och tips vid utomhus odling!

Tja det är så att jag börjat planera att köra en liten utomhus odling nu i sommar. och jag har bestämt mig för en autoblommande strain.
vet att det finns lowryder tänkte bara kolla finns det några mer?
är Lowryder en bra strain? vilken lowryder ger mes röka vid skörd inte att jag får ut mer men enligt statistiken!!

Citera
2010-02-05, 12:43
Medlem
MrBONGs avatar
Kolla olika seed shopps det finns flera autoblommande strains.. Lowryder är nog inte den som ger störst skörd!! GOOgle
Citera
2010-02-05, 14:38
Medlem
jag vet:S tänkte köra utomhus som jag sa. men vill ha autoblommande sen inte nån som måste vara i vegg för länge.. men tänkte kanske på lowryder#2 är den schysst elle ska jag försöka mig på ak47 som är autoblommande stod det iaf... PZ &LOVE
Citera
2010-02-05, 18:23
Medlem
DCStar22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackaakamackan
jag vet:S tänkte köra utomhus som jag sa. men vill ha autoblommande sen inte nån som måste vara i vegg för länge.. men tänkte kanske på lowryder#2 är den schysst elle ska jag försöka mig på ak47 som är autoblommande stod det iaf... PZ &LOVE

Prova ak48.tan ger lite mer skörd
Citera
2010-02-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DCStar22
Prova ak48.tan ger lite mer skörd

aa men är det en sån strain som skulle funka utom hus det är just det som allt hänger på! hur länge ska jag vegga inomhus tips på var man ska köpa sen hur man ska stealth det inom hus bor hemma:S med fräldrar som är antidroger så har suttit på massa piss möten och skit! så kom med tips alla va man behöver spec tips för undvika lukt kan kol filter funka?
Citera
2010-02-05, 22:27
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackaakamackan
aa men är det en sån strain som skulle funka utom hus det är just det som allt hänger på! hur länge ska jag vegga inomhus tips på var man ska köpa sen hur man ska stealth det inom hus bor hemma:S med fräldrar som är antidroger så har suttit på massa piss möten och skit! så kom med tips alla va man behöver spec tips för undvika lukt kan kol filter funka?

no shit

Du är väl läskunnig? Isåfall har du ett helt forum att ägna dig åt.
Här till exempel https://www.flashback.org/t550072
Eller här https://www.flashback.org/t535076
Här har du en del också http://www.swecan.org/modules.php?name=News&new_topic=3
Senast redigerad av Bockstensmannen 2010-02-05 kl. 22:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in