Blev plötsligt fundersam. Jag kommer att skaffa ett tältpaket.
Hade bara tänkte slänga in tältet i en garderob och köra på.
Men hur ligger det egentligen till med ventilering? Är lukten verkligen helt eller nästintill helt obefintlig med kolfilter? Och är det någon som känner till ljudnivån på dom här fläktarna? Kommer nämligen att ha garderoben nära sängen, då jag inte har mycket utrymme.
Sen skulle jag behöva tips på en prisvärd och bra luftrenare med jonisator och även undrar hur pass bra denna hjälper mot lukt vid kurering. Vill inte att det stinker i hela lägenheten.
Gärna så billigt som möjligt självklart men jag lägger ju ut dom pengarna som behövs.
Förstår att detta är frågor som ställts innan men nu gäller det just detta paket och mina behov.
OBS: Länka gärna andra tältlösningar från andra hemsidor om ni tycker det finns bättre. Jag kommer inte ha mer än 2-3 plantor, eftersom att jag har begränsat utrymme, om mindre tält funkar så är det uppskattat att veta. Jag kommer odla helt för eget ändamål och därmed behöver jag få ut kanske runt 1 hg(Räknar med goda marginaler på ca 1G/dag X 90, för att kunna sälja en femma till kompisar då och då osv, bjuda lite när man ska umgås osv)
Kommer sköta mina plantor som bebisar och göra allt jag kan för att få bästa möjliga skörd.
Tipsa också gärna om bra strains, jag föredrar uppåtrus men vet att Sativa gärna tar mer plats.
Hittills har jag fått tips om Blue Cheese och funderar alltså på denna.
Mvh L