Ja just det, 2an var det. Det var det för mig med. Jag var helt fascinerad av Duncans Toy Chest. Även om man är vuxen känns det barnsligt magiskt att kolla på filmen i juletid.
Jag har som tradition att se båda filmerna under julen tillsammans med Gremlins!
Jag har som tradition att se båda filmerna under julen tillsammans med Gremlins!
Samma här! Fast Gremlins har jag inte sett på många år. Första gången jag såg Gremlins var någon jul på 90-talet. Hade precis fått en sådan där Furby-leksak som jag låtsades var en Gremlin.
Samma här! Fast Gremlins har jag inte sett på många år. Första gången jag såg Gremlins var någon jul på 90-talet. Hade precis fått en sådan där Furby-leksak som jag låtsades var en Gremlin.
Såg den också på nittiotalet, någon gång kring 94-95 tror jag, hyrde den då omslaget lockade mig och polaren hade snackat gott om den och hur söt Gizmo var.
Jag får nog säga The Warriors men inte på grund av allt jäkla våld utan bara eftersom jag skulle velat ha upplevt New York på 70 och 80-talet. Jag har aldrig varit där utan har bara sett en massa filmer, men det är ju vad tråden ändå handlar om.
Om serie räknas så blir det 2 1/2 men Sen skulle jag jättegärna vilja vara med i Pirates Of The Caribbean Curse Of The Black Pearl. Vill vara kapten på det skeppet!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!