Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2007-11-04, 14:22
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Vi är uppebarligen en del som vill ha den här funktionen men responsen från admin och moddsen är ju väldigt svag att döma av den här tråden, egentligen bara isch som överhuvudtaget uttalat sig i frågan om än väldigt kortfattat.

Skulle vara intressant att få höra varför detta skulle vara så svårt att genomföra då moddsen tydligen har den här funktionen redan?

Det svåra är förmodligen belastningen på de programmerare/tekniker som arbetar på vbulletinkoden det finns liksom allvarligare brister att fixa till
Citera
2007-11-04, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Det svåra är förmodligen belastningen på de programmerare/tekniker som arbetar på vbulletinkoden det finns liksom allvarligare brister att fixa till

Nu ser ju inte jag det här som en allvarlig brist utan det är en förfrågan och önskan om en, enligt mig, förbättring utav forumets funktioner.
Citera
2007-11-04, 17:00
Medlem
Funcadelics avatar
Skulle också gärna ha det, av ren nyfikenhet. Vill man inte visa upp sin statistik borde det finnas en ruta att bocka i i kontrollpanelen. Ungefär som med att surfa anonymt med andra ord.

Edit: det vill säga, man bockar i om man vill visa statistiken för andra, för en själv är det alltid synligt.
Citera
2007-11-05, 18:53
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funcadelic
Skulle också gärna ha det, av ren nyfikenhet. Vill man inte visa upp sin statistik borde det finnas en ruta att bocka i i kontrollpanelen. Ungefär som med att surfa anonymt med andra ord.

Edit: det vill säga, man bockar i om man vill visa statistiken för andra, för en själv är det alltid synligt.

Instämmer med de valmöjligheterna som nämnts av Funcadelic.
Citera
2007-11-06, 11:05
Medlem
Zwerchstands avatar
Samma här. Funktionens belastning på databasen kan minskas avsevärt om den tillgängliggörs endast för & på användare som uppfyller Laidbackvillkoret. Man skulle också kunna höja gränsvärdet till 500 eller 1000 inlägg.

Tråden kanske vill äktas med Förslag på ny inläggsräknare?
Citera
2008-11-18, 16:37
Medlem
pang olufsens avatar
Jag bumpar den här tråden, såg precis att jag enbart i bild-battlar tråden (LB) har över 200 inlägg. Av ren nyfikenhet skulle jag vilja se hur många inlägg jag har totalt, även raderade. Är detta förslag på LB räknare något som har hamnat i papperskorgen?
Citera
2008-11-18, 16:49
Medlem
antagonistens avatar
tl;dr

Jag förstår ärligt talat inte vitsen med att ha inläggsräknare över huvud taget.
Det enda det leder till är att folk posthorar för att förstora sina e-penisar.
Citera
2008-11-18, 16:51
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Jag bumpar den här tråden, såg precis att jag enbart i bild-battlar tråden (LB) har över 200 inlägg. Av ren nyfikenhet skulle jag vilja se hur många inlägg jag har totalt, även raderade. Är detta förslag på LB räknare något som har hamnat i papperskorgen?

Det är inget som det jobbas på för tillfället och det kommer säkerligen långt ner på listan.

Du har 1248 inlägg för närvarande allt som allt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in