Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-09-24, 12:01
Medlem
Efter att frågan kom på tal härinne i en annan tråd så blev jag lite intresserad över varför det inte redan är tillgängligt för alla att se antal inlägg man har i forumsdelar där inläggen inte räknas?
Och om det kan komma att bli tillgängligt för oss alla att se?

Kan ju även vara ett bra sätt för oss användare att hålla lite koll på oss själva så att man inte babblar för mycket i t.ex Laidback utan håller sig i form även i övriga delar utav forumet.
Citera
2007-09-24, 13:18
Bannlyst
Jag skulle gärna se hur många av mina inlägg som blivit raderade, minns nån mod som beskrev att han såg det..
Citera
2007-09-24, 13:21
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Jag skulle gärna se hur många av mina inlägg som blivit raderade, minns nån mod som beskrev att han såg det..

Nej vi kan inte se hur många inlägg som har blivt raderade. I alla fall inte på någon inläggsräknare eller liknade. Någon tekniker kanske kan plocka fram det men det är inget moderatorer ser.
Citera
2007-09-24, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Nej vi kan inte se hur många inlägg som har blivt raderade. I alla fall inte på någon inläggsräknare eller liknade. Någon tekniker kanske kan plocka fram det men det är inget moderatorer ser.
Smodsen kan: http://www.flashback.org/showpost.php?p=7556930&postcount=8

edit: fast vid närmare eftertanke är nog det här en idé som suger.. det skulle betyda att tex de utanför laidback skulle få huvudbry.. samt att om en användare t ex står som 3988 (6978) skulle direkt ses som oseriös och inte bli tagen på samma allvar som idag..

Jag tar tillbaka min önskan om utökad poststatistik..
Citera
2007-09-24, 13:29
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Alla moderatorer kan se inlägg både med och utan postcount på användarens profil. Supermoderatortiteln försvann vad jag vet långt innan min tid här.
Citera
2007-09-24, 13:46
Medlem
hollos avatar
Citat:

edit: fast vid närmare eftertanke är nog det här en idé som suger.. det skulle betyda att tex de utanför laidback skulle få huvudbry.. samt att om en användare t ex står som 3988 (6978) skulle direkt ses som oseriös och inte bli tagen på samma allvar som idag..

Varför ska det visas för alla då? Det borde gå att se på sin egen sida endast, bara för skojs skull.
Det kan inte vara så svårt att fixa till heller, med tanke på att modsen redan kan se det.
Citera
2007-09-24, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hollo
Varför ska det visas för alla då? Det borde gå att se på sin egen sida endast, bara för skojs skull.
Det kan inte vara så svårt att fixa till heller, med tanke på att modsen redan kan se det.

Ja helt rätt, jag missade visst att skriva det i trådstarten men det var såhär jag menade, det skall alltså inte kunna ses utav alla utan varje enskild användare skall kunna se sina egna bara.
Citera
2007-09-24, 13:56
Medlem
Snövits avatar
Citat:

Jo det kan alla mods se men det säger ju inget om hur många raderade inlägg du har. Bara antalet inlägg i alternativa avdelningar tror jag det är.
Citera
2007-09-24, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jo det kan alla mods se men det säger ju inget om hur många raderade inlägg du har. Bara antalet inlägg i alternativa avdelningar tror jag det är.
Kom på det i efterhand.. jag är väldigt efterklok jag..

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Ja helt rätt, jag missade visst att skriva det i trådstarten men det var såhär jag menade, det skall alltså inte kunna ses utav alla utan varje enskild användare skall kunna se sina egna bara.
Det låter helt ok..
Citera
2007-09-24, 19:28
Medlem
Jag anser att detta är ett bra förslag. Jag frågade i FB-statistiktråden hur man lättast räknar ut sitt totala antal inlägg och fick då snabbt ett svar från ChristianX. Blev smått chokerad när jag fick veta att jag just då hade 6225 inlägg. Det säger ju en del om mig som användare och jag kände genast att det nog är dags för mig att bege mig ut i övriga forumet och upptäcka istället för att sitta instängd i laidback.
Citera
2007-09-24, 22:33
Medlem
Tebos avatar
Jag kan redan se tråden framför mig: "Den store tråden där vi diskuterar antalet Laidbackinlägg vi har"
Citera
2007-09-24, 22:43
Medlem
Är det ingen med lite bestämmanderätt här på forumet som kan yttra sig i frågan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in