Utan beröring vet jag inte om det räknas som. Jag rör ju inte kuken eller något annat med händerna i alla fall. Det jag gör är att jag ser till att jag är riktigt upphetsad. Då kan jag knipa med PC-muskeln och därigenom massera prostatan tills det går. Jag har bara gjort det vid ett fåtal tillfällen, men det är ganska häftigt...
Tror den saken är fullt möjlig, hjärnan är där sexet sitter.
När jag var valp (pojke/man här alltså), så kunde jag få ribba och nästan orgasm av att tänka på söta tjejjer i klassen och röra låren in/ut, nuförtiden sprutar jag väldigt sällan.
Kvinnor tror jag har det ännu lättare och kanske har det lättare med sexet i hjärnan.
Öva och fortsätt öva om du är ung, så du behäller det.
Jag upptäckte det här alldeles nyligen då jag har varit utan sex ett tag nu. Jag kan ligga i sängen och tänka på en kvinna, jag bara ligger där och tänker på att jag har sex med kvinnan och jag känner hur det börjar att "pirra" i penisen och jag fortsätter att tänka på det och tillslut så kommer jag efter ca. 10 minuters upphetsande så att säga. Allt det utan beröring, alltså jag ligger på rygg och sen efter ett tag går det för mig. Det slutar med att jag skakar i hela kroppen och andas väldigt tungt ungefär som riktigt intensivt sex! Endast gjort det två gånger nu och det var lättare andra gången än första.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!