2007-09-23, 21:35
Medlem
http://www.aftonbladet.se/karleksex/...ticle810829.ab

nån som vet lite om detta, går det att lära sig? hade inte varit fel att kunna
Citera
2007-09-23, 22:08
Medlem
siisters avatar
Jag brukar ofta få det i sömnen, fast det får väl dom flesta?
Citera
2007-09-24, 20:43
Medlem
platons avatar
Utan beröring vet jag inte om det räknas som. Jag rör ju inte kuken eller något annat med händerna i alla fall. Det jag gör är att jag ser till att jag är riktigt upphetsad. Då kan jag knipa med PC-muskeln och därigenom massera prostatan tills det går. Jag har bara gjort det vid ett fåtal tillfällen, men det är ganska häftigt...
Citera
2007-09-24, 23:28
Medlem
Nedomanskys avatar
En sk "No Touch Orgasm" jag har ibland hävdat att kvinnor borde få sådana bara genom att titta på mig!
Citera
2007-09-24, 23:52
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
En sk "No Touch Orgasm" jag har ibland hävdat att kvinnor borde få sådana bara genom att titta på mig!
Fontänorgasm med munnen om man ser din avatar då?
Citera
2007-09-24, 23:57
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Fontänorgasm med munnen om man ser din avatar då?
Om det får dig att må bra så är det helt OK!
Citera
2007-09-25, 00:05
Medlem
MissBloodyMarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille8608
http://www.aftonbladet.se/karleksex/...ticle810829.ab

nån som vet lite om detta, går det att lära sig? hade inte varit fel att kunna

Det går att lära sej.

Kräver fokus och koncentration till att börja med, men när man väl lärt sej tekniken så funkar det. Om man är avslappnad.

Skönt är det... Och en kick i vissa situationer när man inte kan röra vid sej själv.
Citera
2007-09-25, 04:59
Bannlyst
Tror den saken är fullt möjlig, hjärnan är där sexet sitter.
När jag var valp (pojke/man här alltså), så kunde jag få ribba och nästan orgasm av att tänka på söta tjejjer i klassen och röra låren in/ut, nuförtiden sprutar jag väldigt sällan.
Kvinnor tror jag har det ännu lättare och kanske har det lättare med sexet i hjärnan.

Öva och fortsätt öva om du är ung, så du behäller det.
Citera
2012-07-26, 00:09
Medlem
Jag upptäckte det här alldeles nyligen då jag har varit utan sex ett tag nu. Jag kan ligga i sängen och tänka på en kvinna, jag bara ligger där och tänker på att jag har sex med kvinnan och jag känner hur det börjar att "pirra" i penisen och jag fortsätter att tänka på det och tillslut så kommer jag efter ca. 10 minuters upphetsande så att säga. Allt det utan beröring, alltså jag ligger på rygg och sen efter ett tag går det för mig. Det slutar med att jag skakar i hela kroppen och andas väldigt tungt ungefär som riktigt intensivt sex! Endast gjort det två gånger nu och det var lättare andra gången än första.
Citera
2012-07-26, 04:11
Medlem
testa att inte runka på 4+ veckor. Då är det mycket lätt!
Citera
2012-07-26, 10:53
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in