2010-08-05, 19:36
Medlem
Var på ett uteställe förra veckan, och tror det eller ej, det var nästintill Blattefritt och musiken var bra. Var helt chockad och positivt överraskad, dock så var stället när vattendrag, så dem kanske blev rädda, då simkunnigheten och deras hygien inte är den bästa.
Citera
2010-08-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbetheman
Var på ett uteställe förra veckan, och tror det eller ej, det var nästintill Blattefritt och musiken var bra. Var helt chockad och positivt överraskad, dock så var stället när vattendrag, så dem kanske blev rädda, då simkunnigheten och deras hygien inte är den bästa.
Var priserna på stället höga?
Citera
2010-08-05, 20:16
Medlem
Nja, det var väl inte Rea direkt, men det var halva priset innan kl 12 på inträde och en öl kostade 60kr flaskan. Men som sagt det var blattefritt och det i sig är väl "priceless"? Dock så var det 18+ eller minus, så drog ner det lite, men överlag var det en väldigt bra kväll.

Får se hur länge denna oas varar.
Citera
2010-08-05, 20:24
Medlem
zeke5s avatar
Polisen har inte kontrollen i malmö.Buset= kulturberikare gör som de vill
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1196004/Poliser-attackerades-pa-Rasmusgatan.html
Citera
2010-08-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Oj, så rädd (det första stycket) behöver du inte vara från att bli rånad/stulen ifrån. Själv gick jag igenom rosengård och pratade i min iPhone (6000-7000kr) utan någon som helst rädsla för att någon skulle ta den ifrån mig. Hur det är på nattklubbarna vet jag inte, festar bara i Lund (där jag pluggar) och där är det i princip 100% svenskar

Njut av det så länge det varar. Kulturberikningen går rekordfort nu. Massor av olika miljöer, områden, städer etc som tidigare var helt rena börjar nu invaderas av mörkerfolket har jag märkt.
Citera
2010-08-05, 22:17
Medlem
zeke5s avatar
Det är rent laglöst i malmö.Allt rånas hela tiden
Den tråd kan pågå i evigheter bara en liten del som tas upp här
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1196046/Ica-pa-Agnesfridsvagen-ranat---andra-dagen-i-rad.html
Citera
2010-08-05, 22:43
Medlem
virre56s avatar
män och kvinnor! jag bor i Uppsala, som sägs bland mina vänner och kollegor vara en av de mest muslimtäta städerna i Sverige. stämmer detta? är Uppsala nere för räkning?

jag hatar ju förvisso staden, men är det verkligen så illa?
Citera
2010-08-05, 22:46
Medlem
zeke5s avatar
Vilka storstäder är inte muslim täta i sverige???
Visby och Kiruna är nog inte så muslim täta
Citera
2010-08-05, 22:48
Medlem
virre56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeke5

fan, du har rätt. några tips? studierna börjar snart igen och jag har inte tillgång till förnödenheter såsom minor och vapen.
Citera
2010-08-05, 23:07
Medlem
zeke5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virre56
män och kvinnor! jag bor i Uppsala, som sägs bland mina vänner och kollegor vara en av de mest muslimtäta städerna i Sverige. stämmer detta? är Uppsala nere för räkning?

jag hatar ju förvisso staden, men är det verkligen så illa?
http://uppsalamoske.se/_pan/default.asp
500 000 muslimer i sverige på 9.2miljoner innvånare
Citera
2010-08-06, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeke5

Fast de jobbar stenhårt på att berika Gotland nu läste jag någon artikel om för några månader sen. Kom ihåg, alla ska med! Slutmålet på det mångkulturella helvetet är att om du så kommer fram till en liten fjällstuga i närheten av Kebnekaise mitt i en snöstorm så ska du likförbannat kunna mötas av ett apatiskt bajsbrunt ansikte när du öppnar dörren.
Citera
2010-08-06, 02:40
Medlem
charkovs avatar
Den en gång i tiden så trevliga och gemytliga Rasmusgatan är bara ett minne blott. Numera finns och råder bara laglöshet och kriminalitet i dom kvarteren.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1196004/Poliser-attackerades-pa-Rasmusgatan.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in