2016-09-30, 08:03
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har-analys
Malmö är mycket illa ute. Riktiga skräpmänniskor som bor där. När jag promenerade i de centrala delarna för en tid sedan, sag jag sammanlagt tre blonda svenskor tillsammans med negrer. Och det bara efter att ha gatt mindre än en km. Ett besök pa skattekontoret: ca 70 personer i kö. Alla MENA - utom jag!! Och sedan var ju personalen svenskar, förstas. I den här staden har svenskarna verkligen förminskat sig själva till att bli riktiga MENA-uppassare. Sorgligt att se.

Vänta. Och vänta lite till. Snart nog kommer du se menaiter som kommer sköta utbetalningarna till sina rasfränder. På skattekontoret, försäkringskassan, socialjouren osv. Och det är då den STORA pengarullningen kommer starta. Assistansbedrägerier är en populär härva där läkare, tjänstemän och skumma bidragstagare ser till att svenska skattepengar hamnar i fel fickor.

Aldrig förr har uttrycket " Sätta vargen att vakta fåren " varit mer passande. Men Malmö skall ju få 4.9 Miljarder i kommunal skatteutjämning. Undrar hur länge de pengarna räcker i budgeten, 3-4 månader ? Sedan krävs det nog mer pengar i detta slukhål.
Senast redigerad av Mullret 2016-09-30 kl. 08:19.
Citera
2016-09-30, 08:21
Medlem
Skottlossning - igen....
Citat:
Ny skottlossning mot fastighet i Malmö
Ett bostadshus på Widells väg i Rosengård träffades av flera skott i natt vid kl 02.
Heja malmö - tryggast i världen!
Citera
2016-09-30, 16:21
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
En kvinna blev på onsdagkvällen rånad av ett gäng killar på Poppelgatan där hon hoppade av bussen.

– Hon kände sig iakttagen av ett gäng på fem-sex personer. Sedan tog det här gänget hennes plånbok och mobil under våld eller hot. Männen ska även ha slitit sönder hennes väska och jacka, säger Malmöpolisens pressinformatör, Lars Förstell.
http://24malmo.se/2016/09/30/kvinna-ranad-av-ungdomsgang/
Citera
2016-09-30, 22:02
Medlem
utan.att.stannas avatar
Var på emporia idag. Det var inte en vacker syn kan jag säga. Svenskarna är i minioritet.
Citera
2016-09-30, 22:29
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Var på emporia idag. Det var inte en vacker syn kan jag säga. Svenskarna är i minioritet.

Ligger ju nära Danmark, så det är många danskar som handlar där.
Citera
2016-09-30, 22:46
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Ligger ju nära Danmark, så det är många danskar som handlar där.
Är de så mörka?
Citera
2016-10-01, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av har-analys
Malmö är mycket illa ute. Riktiga skräpmänniskor som bor där. När jag promenerade i de centrala delarna för en tid sedan, sag jag sammanlagt tre blonda svenskor tillsammans med negrer. Och det bara efter att ha gatt mindre än en km. Ett besök pa skattekontoret: ca 70 personer i kö. Alla MENA - utom jag!! Och sedan var ju personalen svenskar, förstas. I den här staden har svenskarna verkligen förminskat sig själva till att bli riktiga MENA-uppassare. Sorgligt att se.

Titta in på Försäkringskassan vid Caroli en dag.Det ser ut som det var Migrationsverket.
Citera
2016-10-01, 15:23
Medlem
Flera fall av misshandel på skolorna i Malmö

Hur många fall rör det sig om?
– Det är ett flertal de senaste veckorna och ett antal varje vecka. Det är oftast personer i 16-18-årsåldern. Men det har även förekommit på grundskolenivå, men då rör det sig om icke straffmyndiga personer som de sociala myndigheterna tar hand om.
Läs mer.....

http://24malmo.se/2016/10/01/flera-fall-av-misshandel-pa-skolorna-i-malmo/
Senast redigerad av ascheberg 2016-10-01 kl. 15:26.
Citera
2016-10-01, 17:14
Medlem
Malmö tjänar bara som ett avskräckande exempel "se hur det gick för Malmö, låt inte vår stad förfalla på samma sätt".....I övrigt bryr jag mig inte dugg om staden......
Senast redigerad av AnthonyJohnson 2016-10-01 kl. 17:18.
Citera
2016-10-01, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Vänta. Och vänta lite till. Snart nog kommer du se menaiter som kommer sköta utbetalningarna till sina rasfränder. På skattekontoret, försäkringskassan, socialjouren osv. Och det är då den STORA pengarullningen kommer starta. Assistansbedrägerier är en populär härva där läkare, tjänstemän och skumma bidragstagare ser till att svenska skattepengar hamnar i fel fickor.

Aldrig förr har uttrycket " Sätta vargen att vakta fåren " varit mer passande. Men Malmö skall ju få 4.9 Miljarder i kommunal skatteutjämning. Undrar hur länge de pengarna räcker i budgeten, 3-4 månader ? Sedan krävs det nog mer pengar i detta slukhål.

JA, det där med inkvoterade MENAiter pa t. ex. socialtjänsten, har funnits i jag vet inte hur manga ar. Jag vet inte heller hur utbrett det är, men jag vet att det existerar sedan länge.
Citera
2016-10-01, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Titta in på Försäkringskassan vid Caroli en dag.Det ser ut som det var Migrationsverket.

Malmö verkar vara en stad som svenskarna givit upp. Fullständigt. Eller har svenskar aldrig ärenden till Skattekontor eller Försäkringskassan?
Citera
2016-10-01, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg

Haha, ja fy fan hur det ser ut.

Samtidigt jävlas FK med svenskar som har svårt att få nya läkarintyg för utbrändhet och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in