Citat:
Ursprungligen postat av
har-analys
Malmö är mycket illa ute. Riktiga skräpmänniskor som bor där. När jag promenerade i de centrala delarna för en tid sedan, sag jag sammanlagt tre blonda svenskor tillsammans med negrer. Och det bara efter att ha gatt mindre än en km. Ett besök pa skattekontoret: ca 70 personer i kö. Alla MENA - utom jag!! Och sedan var ju personalen svenskar, förstas. I den här staden har svenskarna verkligen förminskat sig själva till att bli riktiga MENA-uppassare. Sorgligt att se.
Vänta. Och vänta lite till. Snart nog kommer du se menaiter som kommer sköta utbetalningarna till sina rasfränder. På skattekontoret, försäkringskassan, socialjouren osv. Och det är då den STORA pengarullningen kommer starta. Assistansbedrägerier är en populär härva där läkare, tjänstemän och skumma bidragstagare ser till att svenska skattepengar hamnar i fel fickor.
Aldrig förr har uttrycket " Sätta vargen att vakta fåren " varit mer passande. Men Malmö skall ju få 4.9 Miljarder i kommunal skatteutjämning. Undrar hur länge de pengarna räcker i budgeten, 3-4 månader ? Sedan krävs det nog mer pengar i detta slukhål.