Citat:
Ursprungligen postat av
MandarinSallad
Fan man blir sinnessjuk, tredje största staden i Sverige och etniska svenskar är minoritet. Vi går en mörk framtid till mötes. Grattis svenskar, känns tryggt det här.

Vad fan spelar det för roll om svenskar är i minoritet eller majoritet?
För det första ska du inte tro på allt du läser här, det mesta som skrivs här är rena lögner som endast är avsedda för att skapa en negativ bild av mångfald och folk med annan kultur som tex Romer.
Malmö är tvärtom en levande stad med en skön avslappnad attityd och med en tydlig kontinental atmosfär.
En annan fördel som gör Malmö unikt är att staden inte känns svensk, känslan av att man befinner sig utomlands är påtaglig och gör att folk trivs bättre i staden.
För mig och de flesta andra är det enbart positivt att svenskar är i minoritet i Malmö, hade svenskarna varit i majoritet och på så vis trängt ut mångfalden i staden då hade Malmö inte varit den stad den är idag, då hade den varit som andra vidriga svenska städer, tråkiga, gråa, jävliga och fyllda till bredden med mentalt efterblivna svenskar.
Och kom ihåg en sak! Det jag skriver är inget skitsnack, majoriteten av Malmös invånare håller fullständigt med mig om synen på Malmö, - svenska värderingar och svensk kultur kan ni ha i norrland eller nåt, där kan ni lalla runt och äta era jävla köttbullar..