2013-08-25, 22:30
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEVGRU
Då har du inte besökt Möllan!

Jag hänger ofta på Möllan..spelar schack eller kastar pil och tar några öl plus ibland åker jag till Rosengård och klipper mig billigt, köper kokoschips (går inte att få tag på någonannanstans ) och käkar en god bosnisk cevapcici. Hur trevligt som helst
Citera
2013-08-25, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Helvita röris!!!! helvita!!! det är vad du tror. Jag läser många dagstidningar dagligen (på nätet)

Jag tror ingenting, jag VET. Har flera polare i området. Sluta ljug/sprida din svenskfientliga propaganda, nästan så att man tror du är jude...
Citera
2013-08-25, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Jag hänger ofta på Möllan..spelar schack eller kastar pil och tar några öl plus ibland åker jag till Rosengård och klipper mig billigt, köper kokoschips (går inte att få tag på någonannanstans ) och käkar en god bosnisk cevapcici. Hur trevligt som helst

Du gillar att utnyttja svart arbetskraft som slår ut vita ärliga diton, bra där.
Du gillar, sett av din posthistorik knark, bra där.

Tro fan att du gillar Malmö, ända tills den dagen du får möta samma sak som 1000+ svenska Malmöiter/år - brutalt personrånad av blattar. Då kommer du verkligen uppskatta den sociala kostnaden av "mångkultur" (läs MENA-kultur).

Vi smartare Malmöiter håller oss till den västra delen av stan till stor del. Fortfarande svensk.
Citera
2013-08-25, 23:44
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DellMannen
Jag tror ingenting, jag VET. Har flera polare i området. Sluta ljug/sprida din svenskfientliga propaganda, nästan så att man tror du är jude...

Om du verkligen hade känt till Rörsjöstan så hade du vetat att stadsdelen INTE är helvit vilket jag delvis stör mig på. Det är mest det lilla antalet muslimer i "röris" ( vilket uttryck) som jag stör mig på. Jag är judisk faktiskt, och medlem i Malmö judiska församling.
Senast redigerad av thewellovedone 2013-08-25 kl. 23:46.
Citera
2013-08-26, 00:02
Medlem
Citat:
Om du verkligen hade känt till Rörsjöstan så hade du vetat att stadsdelen INTE är helvit vilket jag delvis stör mig på. Det är mest det lilla antalet muslimer i "röris" ( vilket uttryck) som jag stör mig på. Jag är judisk faktiskt, och medlem i Malmö judiska församling.

Inget område i Malmö är helvitt (du förstår men spelar dum) men vi snacka så lågt andel MEA att det kan kvitta men grattis, du bor så vitt man kan i centrala Malmö.

Jude alltså, go figure. Ni är ju inte alls hårt ansatta av Malmös muslimer. Men allt för "the greater good" antar jag (antivitheten överspeglar väl allt).
Citera
2013-08-26, 00:14
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Inget område i Malmö är helvitt (du förstår men spelar dum) men vi snacka så lågt andel MEA att det kan kvitta men grattis, du bor så vitt man kan i centrala Malmö.

Jude alltså, go figure. Ni är ju inte alls hårt ansatta av Malmös muslimer. Men allt för "the greater good" antar jag (antivitheten överspeglar väl allt).

Jag tyckte att jag skrev att jag stör mig på muslimerna i Malmö, och det gör jag av två anledningar; dels på grund av att de har blivit viktigare än svenskar, känns det som, och dels på grund av att det är muslimerna som står för huvuddelen av hatet mot oss judar i Sverige och i Malmö.
Citera
2013-08-26, 01:24
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Du gillar att utnyttja svart arbetskraft som slår ut vita ärliga diton, bra där.
Du gillar, sett av din posthistorik knark, bra där.

Tro fan att du gillar Malmö, ända tills den dagen du får möta samma sak som 1000+ svenska Malmöiter/år - brutalt personrånad av blattar. Då kommer du verkligen uppskatta den sociala kostnaden av "mångkultur" (läs MENA-kultur).

Vi smartare Malmöiter håller oss till den västra delen av stan till stor del. Fortfarande svensk.

Äh. Är man tonårskille kanske det hade varit en annan grej. Nu är jag ganska vältränad 30+are så inte så mycket problem med små kickers :P du får väl börja knulla deras tjejer . Det är en av de bästa sakerna med Malmö. Riktigt stort utbud. En av de första sakerna jag gjorde var och knulla en bosnisk brud .
Citera
2013-08-26, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Äh. Är man tonårskille kanske det hade varit en annan grej. Nu är jag ganska vältränad 30+are så inte så mycket problem med små kickers :P du får väl börja knulla deras tjejer . Det är en av de bästa sakerna med Malmö. Riktigt stort utbud. En av de första sakerna jag gjorde var och knulla en bosnisk brud .

Lycka till att ta dig an 3-5 beväpnade blattar, tuffing.

(Vill inte ha med deras smutsiga systrar att göra).
Citera
2013-08-26, 04:45
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ok, du bor i mer eller mindre helvita röris. Du läser inte tidningar och skiter i statistik.

Bra där.

Vänligen ta en promenad på Disponentgatan och studera lokalbefolkningen.
Citera
2013-08-26, 06:21
Medlem
Avslöjande är de som bara talar om Möllan och Rosengård.Då vet man inte mycket om hur det ser ut i Malmö.Listan är betydligt längre över område där passiva bidragsberoende bor i stor skala.Vi talar om konsekvenserna av massinvandringen.Vem har fördömt Øresundsbron Köpenhamn och dess pendlare ?
Citera
2013-08-26, 06:28
Medlem
Citat:
Finns Ascheberg, lost general och deras gelikar på riktigt? Jag Frågar därför att jag bor i Rörsjöstaden i Malmö och jag känner inte igen någonting av det Malmö som de beskriver. Min mamma är 75 år och hon vill gärna flytta till Malmö på grund gemytligheten och spontaniteten i den här stan.

Sitter du inne hela dagarna ?
Då kan jag avslöja för dig att hela stammar från Afrika har kommit till Malmö.
Senast redigerad av ascheberg 2013-08-26 kl. 06:30.
Citera
2013-08-26, 07:01
Medlem
Klassisk video i repris

http://www.exponerat.info/klassisk-video-i-repris-som-visar-det-nya-sverige/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in