Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
En man stannade till för att hjälpa en annan man som låg på en cykelstig. Då blev han rånad.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article803258/Man-ranad-pa-vag-till-jobbet.html
Vad behöver göras i Malmö ??
Som svar på din fråga så kan jag helt ärligt säga som Malmöbo med god insyn i problematiken att det behövs göras väldigt jävla mycket men det är lönlöst. Socialdemokraterna med Ilmar Reepalu i spetsen styr Malmö med järnhand och skyddar muslimer. Och deras flyktingpolitik känner du nog väl till.
Inflödet av invandrare i Malmö är bland det högsta av alla städer i Sverige och segregationen, fattigdomen, arbetslösheten, otryggheten på gatorna, skjutvapen och andra vapen bland ungdomsgängen, de organiserade gängen, och all slags kriminalitet ökar mer och mer för varje, dag, månad och år som går. Vi ser inga tendenser till att den här utvecklingen kommer bromsas upp utan spiralen går neråt mot helvetets avgrund.
Att svenska barnfamiljer flyr Malmö är ett faktum, de flyr till mindre samhällen eller byar utanför. Om man tittar tillbaka 15 år då det såg mycket illa ut och hur det ser ut i Malmö nu så är skillnaden markant - alltså ännu värre nu. Jag blir inte bara väldigt dyster utan känner mig också oerhört uppgiven när jag tänker på hur Malmö kommer se ut om 15 år. JA Malmö är en förlorad stad, det behövs inte göras något, för återigen, staden är förlorad.
Se Malmö som ett misslyckat experiment av staten och dessutom som ett varnande exempel på en extremt misslyckad invandringspolitik. Ni andra som inte är Malmöbor och som läser detta vill jag bara säga med stor omtanke till er att låt inte detta hända eran stad, gör allt i er makt för att förhindra att er stad blir som Malmö.