2012-07-05, 19:42
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Ascheberg, du behöver väl inte posta allt negativt som händer i Malmö? För det första så är det mycket som inte är relaterat till invandring och integration, vilket är det underforum som tråden är placerad i. För det andra så riskerar du att orska att personer som läser dina inlägg får en bild av Malmö som en fruktansvärt hemsk stad, och så är ju inte fallet.

Edit: Detta gäller förresten många andra också.
Citera
2012-07-05, 19:49
Medlem
NSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Ascheberg, du behöver väl inte posta allt negativt som händer i Malmö? För det första så är det mycket som inte är relaterat till invandring och integration, vilket är det underforum som tråden är placerad i. För det andra så riskerar du att orska att personer som läser dina inlägg får en bild av Malmö som en fruktansvärt hemsk stad, och så är ju inte fallet.

Nordens mest mångkulturella stad bör få all uppmärksamhet den förtjänar. Information vill vara fri.
Citera
2012-07-06, 08:18
Medlem
charkovs avatar
Skottlossning i Rosengård

Citat:
Malmö.
En person avlossade flera skott på Ramels väg strax efter klockan tolv under natten mot fredag. Polisen hittade tomhylsor från skotten, men ingen skadad person vid platsen.

Åtta polispatruller skickades till platsen men ingen skadad har hittats enligt polisen.

Enligt vittnesuppgifter är det en man som sköt. Ännu är ingen misstänkt, och ingen verkar ha skadats av skotten. Vittnen såg mannen försvinna i en mörk bil.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/skottlossning-i-rosengard1
Citera
2012-07-06, 09:55
Medlem
charkovs avatar
Rasistpåhopp i matbutik

Citat:
MALMÖ. Olaga hot och hets mot folkgrupp. Det är vad Maya Wiehe fick uppleva då hon var och handlade i sin vanliga matbutik. Hon anmälde påhoppet och nu har polisen påbörjat utredning.

Det var i tisdags när Maya Wiehe stod i kassakön på Hemköp som hon upptäckte att folk runt henne började att bete sig konstigt.
Hon tog då av sig sina hörlurar med musik för att uppmärksamma vad det rörde sig om.

Skånskan
Citera
2012-07-06, 10:01
Bannlyst
Post fail.. Blev en dubbel post. 2 inlägg före fanns samma "nyhet" om skottlosning i Rosengård.
Citera
2012-07-06, 16:10
Medlem
Citat:

Att du gång på gång får se att det är kört för Malmö måste svida i ditt vänster hjärta.99 % av det jag postar är kopplat till integration och invandring.Ett jätte fiasko som vi får betala som jobbar.Jag vill att fler ska vakna(kalla mig gärna naiv för det är jag nog), innan dom har pistolmynningen riktad mot huvudet.

Röntgenkontroller ska bli ett stående inslag på Malmö tingsrätt.

Den grova brottsligheten har ett starkt fäste i Malmö och tenderar att bli allt grövre. Det konstaterar polisen, som ställer sig bakom att tingsrätten nu inför långtgående säkerhetskontroller. Röntgenutrustningen är redan beställd.

http://www.skanskan.se/article/20120706/MALMO/707059905/1004/-/rontgenkontroller-ska-bli-ett-staende-inslag
Senast redigerad av ascheberg 2012-07-06 kl. 16:19.
Citera
2012-07-06, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Skottlossning i Rosengård

http://www.sydsvenskan.se/malmo/skottlossning-i-rosengard1

Femte dagen i rad.
Citera
2012-07-06, 16:21
Medlem
Citat:
Rasistpåhopp i matbutik

Skånskan

Hon är gift med en känd miljonär kommunist.
Citera
2012-07-06, 16:28
Medlem
Somalier drygade ut bidragen med katsmuggling

Citat:
En somalier döms till fängelse i tio månader för narkotikasmuggling. Under rättegången förklarade han smugglingen med att han inte fick tillräckligt mycket i socialbidrag.

14 år på socialbidrag i Danmark.Skulle förse landsmän i Malmö med kat.En grupp som ökar lavinartat i Malmö till mycket stora kostnader.

http://www.realisten.se/2012/07/06/somalier-drygade-ut-bidragen-med-katsmuggling/
Senast redigerad av ascheberg 2012-07-06 kl. 16:36.
Citera
2012-07-06, 17:21
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Rasistpåhopp i matbutik

Skånskan

Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Hon är gift med en känd miljonär kommunist.

Citat:
Till slut lämnade mannen sina varor och går därifrån.
När han går därifrån börjar han att prata på ett språk som varken Maya Wiehe eller någon av vittnena till händelsen kunde identifiera. – Jag fick hjälp av några andra kvinnor i kön som började att kalla på vakterna, jag var rädd för att mannen skulle kalla på sina kompisar och attackera mig utanför.
Men Maya Wiehe berättar även att många runt henne som inte ingrep alls.

Stackars Maya o Mikael, nu kan det inte ens bli en sång om svenskarnas rasism i Malmö. Tippar på någon östeuropé alt. jugge, de brukar inte skräda orden. Naturligtvis retar det gallfeber på pk:iterna i Malmö att folk skiter i att ingripa och sannolikt ler i mjugg. (Lätt för Maya att vara moralisk och fördömande förresten. Hon som svek Wiehe för att knulla runt i Chile tills pengarna tog slut och hon fick krypa ända hem till korset och be på sina bara knän.)
Citera
2012-07-06, 20:30
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSO
Nordens mest mångkulturella stad bör få all uppmärksamhet den förtjänar. Information vill vara fri.
Klart att informationen ska vara fri, och så är den. Men saken är den att ascheberg spammar denna tråden med mängder med irrelevanta länkar. Han samlar information som inte angår ämnet.
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Ett jätte fiasko som vi får betala som jobbar.Jag vill att fler ska vakna(kalla mig gärna naiv för det är jag nog), innan dom har pistolmynningen riktad mot huvudet.
Du tror inte att människor kan tänka själva? Man behöver inte ha tillgång till flashback för att kunna bilda sig en korrekt verklighetsuppfattning.
Citera
2012-07-07, 01:03
Medlem
AkademiskOchSDares avatar
Citat:
Klart att informationen ska vara fri, och så är den. Men saken är den att ascheberg spammar denna tråden med mängder med irrelevanta länkar. Han samlar information som inte angår ämnet.

Du tror inte att människor kan tänka själva? Man behöver inte ha tillgång till flashback för att kunna bilda sig en korrekt verklighetsuppfattning.

Ascheberg samlar en mängd relevanta länkar anser jag. Särskilt eftersom jag inte bor i Malmö och vill veta vad som händer runtom i Sverige. Människor vågar inte tänka själva. De behöver 'lära' sig att tänka korrekt och det sker just genom människor som dig vars dumsnällhet förlåter och förminskar kriminella invandrare. Flashback har kanske inte öppnat folks ögon, men sidan har i allra högsta grad hjälpt människor att lämna den inlärda korrektheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in