2012-06-05, 18:01
Medlem
Hot, grova bedrägerier och misshandel i härva

http://avpixlat.info/2012/06/04/hot-grova-bedragerier-och-misshandel-i-harva/

Kvinna slagen av rånare

http://www.sydsvenskan.se/malmo/kvinna-slagen-av-ranare
Senast redigerad av ascheberg 2012-06-05 kl. 18:27.
Citera
2012-06-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/skola-i-malmo-traffad-av-skott_7256299.svd

Ett område där Svenskar flytt.
Citera
2012-06-05, 18:42
Medlem
malmo1910s avatar
Malmö är inte en förlorad stad, Jag fattar inte hur man kan döma en stad utan att ens ha varit där, som många här inne verkar göra.
Visst, det händer mycket skit här och det finns stora problem. men det finns hopp och staden är inte helt kaos
Citera
2012-06-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmo1910
Malmö är inte en förlorad stad, Jag fattar inte hur man kan döma en stad utan att ens ha varit där, som många här inne verkar göra.
Visst, det händer mycket skit här och det finns stora problem. men det finns hopp och staden är inte helt kaos

Nej det tar ett tag förstås. Detroit var inte heller "helt kaos" från början. Men man ser ju vartåt det barkar, om man inte är helt förståndshandikappad.
Citera
2012-06-05, 20:18
Medlem
charkovs avatar
Polisstationen blir övervakad

Citat:
FOSIE. Polismyndigheten i Skåne får tillstånd att använda sju övervakningskameror för allmän kameraövervakning av polisstationen i Fosie i Malmö.

Polisen har uppgett att syftet med kamerorna är att förebygga och förhindra brott. Man uppger bland annat den sprängladdning som detonerat vid polishusets fasad, som ett av alla de brott som polisen i området råkat ut för.

Skånskan
Citera
2012-06-05, 21:29
Medlem
happyjoys avatar
Kollar på den där serien om malmöpolisen och konstaterar återigen att blattarna själva är SDs bästa rekryterare.
Citera
2012-06-05, 21:33
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Kollar på den där serien om malmöpolisen och konstaterar återigen att blattarna själva är SDs bästa rekryterare.
Kan du utveckla det där?
Citera
2012-06-05, 21:43
Medlem
solindos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalmoeMan1979
Inte fan bor du i västra i.a.f. eller rör dig här för den delen. Utgår från att du är en blatte som bor i något sunkigt område få svenskar sätter sin fot i. F:ö borde du en SFI-kurs alt. läsa om svenska på komvux.

Nej är nån blatte så är det du. Du har en enorm uppförsbacke att försvara din blattestad, Malmö.

Som jag skrivit: Skjutningar inne i city, rånarligor som varit i farten sen tidigt 2000-tal osv...http://www.dn.se/nyheter/sverige/invandrare-krigar-mot-svenskar-med-ran
Hela Malmö är kaos.

De i Västra är minst lika mycket kaos som blattarna. De blundar för problemen. Det är minst lika mongo som att bränna bilar eller råna någon förbipasserande.
Hoppas ni alla har en taliban som granne snart. Ni i västra, alltså .
Senast redigerad av solindo 2012-06-05 kl. 21:46.
Citera
2012-06-05, 21:43
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Kan du utveckla det där?
Har du över huvud taget sett programmet och hur blattarna beter sig i sitt nya hemland??
Citera
2012-06-05, 21:48
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Har du över huvud taget sett programmet och hur blattarna beter sig i sitt nya hemland??
Nej det har jag inte, jag tycker att det är pinsamt av SVT att stödja den överdrivna mediabilden av Malmö.

Malmö är en underbar stad som vi malmöbor själva är mycket stolta över. Det som händer i Malmö händer också på många andra platser i världen, det som händer i Malmö är alltså inte unikt. Men media har beskrivit Malmö som en ovanlig stad med ovanligt allvarliga problem, trots att verkligheten är den att Malmö lider av samma problem som de flesta storstäder lider av.

Nå, kan du utveckla dig?
Citera
2012-06-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Nej det har jag inte, jag tycker att det är pinsamt av SVT att stödja den överdrivna mediabilden av Malmö.

Malmö är en underbar stad som vi malmöbor själva är mycket stolta över. Det som händer i Malmö händer också på många andra platser i världen, det som händer i Malmö är alltså inte unikt. Men media har beskrivit Malmö som en ovanlig stad med ovanligt allvarliga problem, trots att verkligheten är den att Malmö lider av samma problem som de flesta storstäder lider av.

Nå, kan du utveckla dig?

Men varför vill du ha ett sånt här Malmö då och inte ett finare och trevligare Malmö som säg på 60-talet?
Men visst kul att du önskar mer kriminalitet och mera offer för våld.
Citera
2012-06-05, 22:02
Medlem
happyjoys avatar
[quote=AllaOlikaAllaLika]Nej det har jag inte, jag tycker att det är pinsamt av SVT att stödja den överdrivna mediabilden av Malmö.

Nå, kan du utveckla dig?[/QUOTE

Ärthjärna. Det som händer i Malmö gör det till 99% av en enda anledning: det hämningslösa blatteriet som tagit Sverige och dess större städer med överraskning. Det är måhända inte unikt för Malmö men ändå inihelvete underkänt ur alla möjliga perspektiv.

Och du, jag tror inte ett skit på att malmöborna är särskilt stolta men många har inget annat val än att stanna kvar eftersom de inte har råd att flytta från stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in