2012-01-25, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Gäng gav sig på ensam kvinna
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1603576/Man-misshandlade-kvinna-pa-buss.html

Gissning: Blattebuss #5 på väg från Rosengård till stan? Där berikarna(medelst deras extremt dåliga självförtroende/självkänsla) skall in och leta "svaga" individer att råna? Go figure, lite uppvärmning på 5:ans buss?

Jag hatar dessa våldsblattar! Så jävla fega. Ingen heder, endast skamligt.
ALLTID >3 mot 1 (helst kvinna eller barn)

Det gör vanliga blattar också men:

VARFÖR INGET MEDBORGARGARDE? Dom lär få rätt bra schwing-rum eftersom Malmöpolisen skulle klappa händerna för ett sådant initiativ. Men nada! Inget händer!

Varför?

Spörsmål #2

När rånade/spöade dessa berikare en muslimkvinna senast? Finns det något målnummer där målsägande (personrånad och/eller misshandlad) är en kulturberikare/muslim? Eller är alla offer svenskar?

Någon som har koll?
Citera
2012-01-25, 02:34
Medlem
Citat:
När rånade/spöade dessa berikare en muslimkvinna senast? Finns det något målnummer där målsägande (personrånad och/eller misshandlad) är en kulturberikare/muslim? Eller är alla offer svenskar?

Någon som har koll?

Du har ju lasermannen som härja 2009-2010 och sköt utlänningar, även ungen som dog på nyår var väl muslim. Som jag kan dra på rak arm. Lär ju finnas statestik på detta nånstans.
Citera
2012-01-25, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Du har ju lasermannen som härja 2009-2010 och sköt utlänningar, även ungen som dog på nyår var väl muslim. Som jag kan dra på rak arm. Lär ju finnas statestik på detta nånstans.

Du missuppfattade frågan.

Jo, en psyksjuk man - dock ej dömd för något än. Sen, ang. "ungen" så var det uppenbarligen (kolla historia på de som är inblandade!) en kriminell uppgörelse = Kan inte bry mig mindre!

V.S.

700-1000 personrån/år i Malmö mot ~100 % oskyldiga (förmodligen svenskar om du inte kan styrka med lite fakta/målnummer - alltså om du vill/tycker det är viktigt att bevisa att jag har fel).

Kan du ge mig ETT exempel där en muslims kvinna blev rånad och/eller misshandlad av berikar-gäng? Ja, eller varför inte; svenne-gäng? En tidningsartikel räcker i detta "fallet" då MSM är duktiga på att poängtera det då. Kom igen! Enklare än att maila tingsrätter(?)

Jag säger inte att det inte finns någotfall, men dock intresserad om det finns!
Jämför man med antal svenskar som dessa über-patetiska blattar rånar i flock. Alltid, fega som få, så är statistiken helsvart. Men ett ex på "motsatsen" vore intressant att beskåda.

EDIT
Så, vet du något om det jag egentligen frågade efter?
Senast redigerad av martin79 2012-01-25 kl. 02:59.
Citera
2012-01-25, 07:45
Medlem
tryffs avatar
Råna muslimer? Man rånar inte folk som lever på soc (= 30% av malmös befolkning). De får ju soc för att de är fattiga.
Citera
2012-01-25, 07:49
Bannlyst
Hört rykten muslimer i slöja knappast är ute efter kl 18 i Malmö

Nån som kan bekräfta?
Citera
2012-01-25, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haznael
Hört rykten muslimer i slöja knappast är ute efter kl 18 i Malmö

Nån som kan bekräfta?

Stämmer säkert i många klaner/familjer men rent generellt = skitsnack.
Citera
2012-01-25, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Råna muslimer? Man rånar inte folk som lever på soc (= 30% av malmös befolkning). De får ju soc för att de är fattiga.

Har inte med saken att göra. Även somalier har iPhone.
Räknar dock inte med ett svar ang. rånade berikare, men vi får se!
Citera
2012-01-25, 14:42
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Gissning: Blattebuss #5 på väg från Rosengård till stan?

Citat:
regionbuss

Står det ju i artikeln och några sådana passerar inte genom Rosengård.
Citera
2012-01-25, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryff

Nej, araber får soc för att de inte har någon vit inkomst. Om du bara visste hur mycket svarta pengar som är i omlopp i Malmös arabiska värld.
Citera
2012-01-25, 18:58
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dircos
Nej, araber får soc för att de inte har någon vit inkomst. Om du bara visste hur mycket svarta pengar som är i omlopp i Malmös arabiska värld.

Fast det mesta våldet brukar drabba de fattiga själva. Blattebutiker rånas...det är rosengårdsbornas bilar som brinner. Våldtäkter och personrån kanske är annorlunda.
Citera
2012-01-28, 14:14
Medlem
Två skjutna i Malmö inatt

http://avpixlat.info/2012/01/28/tva-...i-malmo-inatt/

https://www.flashback.org/t1781023
Citera
2012-01-28, 15:25
Medlem
spoilers avatar
""Varken Skåne eller Malmö är så brottsutsatt som man kan tro", sa landshövding Göran Tunhammar när kungen gästade Malmö i förra veckan. Men enligt preliminära siffror från Brottsförebyggande rådet, Brå, så har antalet brott ökat i Malmö, både sammanlagt och i tunga kategorier som våldsbrott och rån.

Och tittar man på antalet brott räknat per 100 000 invånare så intar Malmö andraplatsen i landet 2011med 20 527 brott. I topp hamnar Stockholm medan Sveriges till folkmängd andra stad Göteborg i brottshänseende kommer först trea med 18 058 brott per 100 000 göteborgare."

http://www.skanskan.se/article/20120128/MALMO/701289990/1004/-/fler-brott-forra-aret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in