2011-11-11, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Du får det att låta som en majoritet? Att det är OERHÖRT många, fastän det inte är det? Det vanligaste är ju svensk-svensk samt invandrare-invandrare.
Det är klart att det inte är en majoritet av alla som är med invandrare. Däremot var 9/10 av de ''blandade'' paren jag såg svenska tjejer med invandrare.

Det är helt klart något skumt i att det är så otroligt många fler tjejer än killar som är med invandrare, och jag kan förstå att en del män blir emot invandringen för konkurrensen om kvinnorna hårdnar ju enormt mycket.
Citera
2011-11-11, 01:58
Bannlyst
Citat:
Tror du på det själv eller? Utkonkurrerade på vilket sätt? Att det inte är en majoritet som är ihop med utländska tjejer? Mestadels väljer man ur sin egen folkgrupp och det gör även svenskar. Snarare unga invandrarkillar som inte en jävel vill ha, inte ens invandrartjejer. (japp, empirisk data där för dig).
Men vad menar du nu med att ingen vill ha invandrare? Skrev inte du nyss att det är många fler svenska tjejer som är med invandrare än tvärtom?

Så uppenbarligen är det många som ''vill ha'' invandrare, främst deras egna tjejer men också många svenska tjejer.

Verkar mer som att det blir färre och färre som vill ha svenskar?
Citera
2011-11-11, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zahra83
Det är klart att det inte är en majoritet av alla som är med invandrare. Däremot var 9/10 av de ''blandade'' paren jag såg svenska tjejer med invandrare.

Det är helt klart något skumt i att det är så otroligt många fler tjejer än killar som är med invandrare, och jag kan förstå att en del män blir emot invandringen för konkurrensen om kvinnorna hårdnar ju enormt mycket.

Vad är det som är skumt? Har du inte läst min tidigare tes? Som stämmer förvånansvärt bra? Killar har större chans att få farsan och brushan efter sig om de försöker att dejta eller uppvakta en invandrartjej (främst från MÖ).

Idiotjävel. Vad vill du diskutera egentligen? Att dina "empiriska" studier stämmer väl överens med verkligheten när så inte är fallet? Som jag skrev förut så är det en majoritet som väljer ur sin egen folkgrupp och nej, det är inte färre som inte vill ha svenskar. Måhända att de leker av sig i yngre ålder men de flesta lugnar ned sig och bosätter sig med en svensk man.

Vem fan vill ha en gapig apa som ska slåss och hålla på när man är vuxen? Svar: ingen.
Citera
2011-11-11, 02:07
Medlem
Månsans avatar
i programmet Epstein i P1 ägde en vämjelig diskussion rum idag. Ett helt gäng satt och förminskade problemen. Programledaren var värst. Diskussionen gick mest ut på att det mesta var svartmålning uttalade av främlingsfientliga figurer. Knappt ett ord om nedslagna brevbärare, attacker mot brandkår, personrån, upplopp, öppna knarkaffärer och annat jävulskap.

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4058
Citera
2011-11-11, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
i programmet Epstein i P1 ägde en vämjelig diskussion rum idag. Ett helt gäng satt och förminskade problemen. Programledaren var värst. Diskussionen gick mest ut på att det mesta var svartmålning uttalade av främlingsfientliga figurer. Knappt ett ord om nedslagna brevbärare, attacker mot brandkår, personrån, upplopp, öppna knarkaffärer och annat jävulskap.

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4058

Som det brukar vara med andra ord? Bubblaren Illmar Sneepalu var ju kvick med att dra tillbaka det han ville ha gjort. Aja baja, så får man inte göra och så slår högre ort honom på fingrarna och diverse obetydliga feministbrackor.
Citera
2011-11-11, 02:10
Bannlyst
Citat:
Vad är det som är skumt? Har du inte läst min tidigare tes? Som stämmer förvånansvärt bra? Killar har större chans att få farsan och brushan efter sig om de försöker att dejta eller uppvakta en invandrartjej (främst från MÖ).

Idiotjävel. Vad vill du diskutera egentligen? Att dina "empiriska" studier stämmer väl överens med verkligheten när så inte är fallet? Som jag skrev förut så är det en majoritet som väljer ur sin egen folkgrupp och nej, det är inte färre som inte vill ha svenskar. Måhända att de leker av sig i yngre ålder men de flesta lugnar ned sig och bosätter sig med en svensk man.

Vem fan vill ha en gapig apa som ska slåss och hålla på när man är vuxen? Svar: ingen.
Jo men som sagt du håller ju med mig i det jag skrivit att det i stort sett bara är svenska brudar i Malmö som blandar sig med invandrare.

Majoriteten av kvinnorna i staden är naturligtvis tillsammans med svenska män men en stor majoritet av de par som är blandade handlar om svenska tjejer med araber/afrikaner/juggar osv.
Citera
2011-11-12, 02:10
Medlem
Citat:
Hur trivs de svenska männen i Malmö? Det är ju hur många svenska kvinnor som helst i staden som bildar familj med invandrare, svenska män verkar aldrig dejta invandrare i Malmö däremot.

Blir inte de svenska männen i Malmö sura över att invandrarna är med så många svenska kvinnor medan de själva inte gör något med utländska tjejer?

Så jävla töntig blir man när man resonerar som du gör. Så jävla patetiskt att lyssna på.
Citera
2011-11-12, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerbJon
Så jävla töntig blir man när man resonerar som du gör. Så jävla patetiskt att lyssna på.
Jag är en utländsk tjej och därför tycker jag synd om svenska killar som blir utkonkurrerade av de utländska männen. Ni har ju inte en suck liksom, det är tragiskt att se...
Citera
2011-11-12, 02:29
Medlem
Citat:
Jag är en utländsk tjej och därför tycker jag synd om svenska killar som blir utkonkurrerade av de utländska männen. Ni har ju inte en suck liksom, det är tragiskt att se...

Utkonkurrerade? Är du seriös? Majoriteten av de tjejer som blir ihop med invandrare är dysfunktionella, WT och med ytterst få undantag snygga och funktionella tjejer. Fast då brukar invandraren inte bete sig som en apa och vara integrerad.

...om du nu menar utkonkurrerad i form av MENA-invandrare...?
Citera
2011-11-12, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Jag är Stockholmare och förvisso uppväxt i ett multikultiområde med dess problem osv.

Ändå ser jag på fasa med det som händer i Malmö med omnejd. Såvitt jag förstår så äger blatteriet rum överallt, både i förorter och i innerstan där de tydligen är etablerade i till skillnad från Stockholms innerstad som fortfarande är hyffsat homogen.

Hur fan står man ut i Malmö? Jag tänker på att vistas i stan, när man går ut på helger, ens nära och kära som går i skolan, arbetsplatser etc etc.
Halva staden är numera kulturberikad varav hälften av dessa är från MENA-områdena. Gängkrig pågår ständigt med brutala mord mitt inne i stan på ljusan dagen, beskjutningar, osv

Jag är nyfiken om det är så illa som man föreställt sig?

Chilla. Det är lugnt.
Citera
2011-11-12, 03:11
Bannlyst
Citat:
Utkonkurrerade? Är du seriös? Majoriteten av de tjejer som blir ihop med invandrare är dysfunktionella, WT och med ytterst få undantag snygga och funktionella tjejer. Fast då brukar invandraren inte bete sig som en apa och vara integrerad.

...om du nu menar utkonkurrerad i form av MENA-invandrare...?
Om det är så varför gnäller ni rasister i alla trådar om att svenska tjejer älskar ''blattar''?
Citera
2011-11-12, 03:15
Medlem
Citat:
Om det är så varför gnäller ni rasister i alla trådar om att svenska tjejer älskar ''blattar''?

Vadå "ni rasister"? Låt det stå för de som klagar på det, för mig har det varit precis tvärtom. Det är dysfunktionella tjejer som kommer att få ett wake-up call. Om inte så är det tjejer som leker av sig i ung ålder men det är knappt killar som vill ta i dessa med tång. Så det blir ganska dött för deras del på köttmarknaden. Alltså ingen överväldigande majoritet, i Sverige och Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in