Citat:
Ursprungligen postat av Zahra83
Det är klart att det inte är en majoritet av alla som är med invandrare. Däremot var 9/10 av de ''blandade'' paren jag såg svenska tjejer med invandrare.
Det är helt klart något skumt i att det är så otroligt många fler tjejer än killar som är med invandrare, och jag kan förstå att en del män blir emot invandringen för konkurrensen om kvinnorna hårdnar ju enormt mycket.
Vad är det som är skumt? Har du inte läst min tidigare tes? Som stämmer förvånansvärt bra? Killar har större chans att få farsan och brushan efter sig om de försöker att dejta eller uppvakta en invandrartjej (främst från MÖ).
Idiotjävel. Vad vill du diskutera egentligen? Att dina "empiriska" studier stämmer väl överens med verkligheten när så inte är fallet? Som jag skrev förut så är det en majoritet som väljer ur sin egen folkgrupp och nej, det är inte färre som inte vill ha svenskar. Måhända att de leker av sig i yngre ålder men de flesta lugnar ned sig och bosätter sig med en svensk man.
Vem fan vill ha en gapig apa som ska slåss och hålla på när man är vuxen? Svar: ingen.