2011-09-15, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Jaså? Enligt vem? Hur defineras denna "etniskt svenska" gruppen?

Affesstatikblogg, jo jag tackar jag. Inte en enda källa på siffrorna.

I Sverige har 100% av svenskarna utlänskt ursprung och alla härstammar från afrika. Vad är poängen kära FriedrichvonHayek?

Enligt vem, jo enligt genetiken. Du vet, vetenskap, biologi, rasforskning etc etc. Skall man behöva förklara sånt här för en vuxen människa, sånt som vi alla redan visste vid 7 års ålder? Är du somalier?
Citera
2011-09-15, 21:31
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikClapton
Enligt vem, jo enligt genetiken. Du vet, vetenskap, biologi, rasforskning etc etc. Skall man behöva förklara sånt här för en vuxen människa, sånt som vi alla redan visste vid 7 års ålder? Är du somalier?
Jaså? Då kan du väl ganska så lätt nämna någon forskare som stödjer dig.
Citera
2011-09-15, 21:35
Bannlyst
Citat:
Nu ska du inte vara otrevlig! OK, nu ser jag tydligare att det finns godtagbara källor. Jag ska därför titta närmare på sidan.

Är Malmö kommuns offentliga sida ok källa?

Jag tror inte du kommer bemöta fakta, bara för att vänstern aldrig kan. Alternativt: vad är en världsmedborgare värd? Kan man sätta kronor per liv? Jotack, dom "argumenten" kan man sedan låångt tillbaka. Antar att du kommer lämna tråden och spamma en annan.
Citera
2011-09-15, 21:37
Medlem
Ärligt talat AllaOlikaAllaLika, nu får du väl sluta med trollandet. Jag vet att du själv innerst inne känner att din lilla roliga ide om att skapa ett trollkonto för att irritera folk i I&I har gått för långt. Du är så överdriven och det märks så tydligt att du inte är seriös.
Citera
2011-09-15, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Är Malmö kommuns offentliga sida ok källa?
Givetvis.
Citat:
Jag tror inte du kommer bemöta fakta, bara för att vänstern aldrig kan. Alternativt: vad är en världsmedborgare värd? Kan man sätta kronor per liv? Jotack, dom "argumenten" kan man sedan låångt tillbaka. Antar att du kommer lämna tråden och spamma en annan.
Tala för dig själv du. Jag tycker att det är väldigt tråkigt med din mentalitet och dina fördomar.

PS: Mysen, behöver jag påminna dig om att du är på min ignoreralista?
Citera
2011-09-15, 21:41
Bannlyst
Citat:
Jaså? Då kan du väl ganska så lätt nämna någon forskare som stödjer dig.

Kan du då, hitta sådana som stöder din tes? Säkert finns ett antal sådana kvasi-forskare med -stein i slutet av sitt efternamn. Men jag kan visst hitta flera stycken opartiska forskare. Det är inte svårt. Det är inte så att det är jag som hittat på dessa teser, utan det är forskare. Dessutom så är empiri den mest avgörande parametern för att påvisa att det finns genetiska skillnader mellan folk.

Det är ganska uppenbart att ras- och artforskning om Homo sapiens sapiens och dess olika subraser, samt forskning om neanderthal-människan, denisova-människan och homo erectus-människan, visar tydligt att det rör sig fan mycket mer än bara rasskillnader mellan olika typer av människovarelser.

Empiriskt kan t ex två kaukasoida människor inte få en negroid avkomma. Det vet du mycket väl om. Vet man detta så vet man att gruppen svenskar, uppstod som en subgrupp inom de indoeuropeiska och kaukasoida folken en gång i tiden, via sina gener framförallt, precis som vilket annat folk som helst. Därav är det lätt att förstå med DNA-prover och med blotta ögat se vem som är svensk eller rättare sagt kaukasoid åtminstone.
Citera
2011-09-15, 21:45
Bannlyst
Citat:
Givetvis.

Tala för dig själv du. Jag tycker att det är väldigt tråkigt med din mentalitet och dina fördomar.

PS: Mysen, behöver jag påminna dig om att du är på min ignoreralista?

Fördomar? Du får nog läsa på vad det ordet betyder.
Måste vara lätt att ha huvudet i sanden.

Ontopic:
Visa mig lite fakta om hur massinvandringen gynnat Malmö förutom Zlatan (som jag diggar SÅ hårt). Så kan jag bemöta dem sakligt. Ok? Inget svammel.
Citera
2011-09-15, 21:51
Medlem
Citat:
Fördomar? Du får nog läsa på vad det ordet betyder.
Måste vara lätt att ha huvudet i sanden.

Ontopic:
Visa mig lite fakta om hur massinvandringen gynnat Malmö förutom Zlatan (som jag diggar SÅ hårt). Så kan jag bemöta dem sakligt. Ok? Inget svammel.
Fast nu har det inget med denna tråden att göra, jag kommer således få en tillsägelse om jag svarar dig fullt ut. Jag vill inte ha fler tillsägelser då jag redan har fått en varning.

Jag ber om förståelse.
Citera
2011-09-15, 22:03
Bannlyst
Kort och gott, Malmö är en stad i förfall. Alternativet är att staden kommer att ha många stora demografiska, socioekonomiska, sociala, rasliga/etniska, kulturella och religiösa förändringar som skapar ett samhälle i samhället.

Viktoria Park vittnar om att det börjar byggas samhällen med grindar och vakter så man inte släpper in folk till varandra hur som helst. Detta är ett annat ord för att man i praktiken skapar nya nationer, samhällen OCH stater på lång sikt.
Senast redigerad av ErikClapton 2011-09-15 kl. 22:10.
Citera
2011-09-15, 22:05
Bannlyst
Citat:
Fast nu har det inget med denna tråden att göra, jag kommer således få en tillsägelse om jag svarar dig fullt ut. Jag vill inte ha fler tillsägelser då jag redan har fått en varning.

Jag ber om förståelse.

Klart det har(!) och du har varit medlem i 1 månad (ej läge för en döende svan?), bara att posta dina faktabaserade argument. Ser fram emot dem! Men jag tror inte jag får några.
Citera
2011-09-16, 00:51
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikClapton
Viktoria Park vittnar om att det börjar byggas samhällen med grindar och vakter så man inte släpper in folk till varandra hur som helst. Detta är ett annat ord för att man i praktiken skapar nya nationer, samhällen OCH stater på lång sikt.

Föreslår att du gör ett studiebesök där. Finns inga grindar med vakter som utestänger oss vanliga malmöbor.

Du hittar mer inhägnade områden i centrala stan som t ex Lugnet.
Citera
2011-09-16, 16:33
Medlem
Gatuköksmordet

Undantag från regeln finns det, serieskytten var en sådant.
Men invandrare står för 85 procent av det dödliga våldet i Malmö

http://politisktinkorrekt.info/2011/...broder-gripna/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in