2011-09-12, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Svenska språket dör ut i Malmö.

http://politisktinkorrekt.info/2011/09/10/svenska-spraket-dor-ut-i-malmo/
Malmös demografiska utvecklingen är verkligen skrämmande.
Citera
2011-09-12, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Malmös demografiska utvecklingen är verkligen skrämmande.
Jag har varit i Malmö ett flertal gånger på besök de senaste åren och jag skulle vilja påstå att invandrare redan idag är en majoritet av stadens befolkning. De flesta man ser när man är i Malmö är blattar, det är inte många svenskar man ser när man rör sig i Malmö.

Jag skulle tro att en stor majoritet av svenskarna lämnat Malmö till mer närrligande kommuner, de svenskar som bor kvar i Malmö är ofta sådana som är alkisar eller har problem. Deras döttrar skaffar sedan barn med blattarna som WT oftast gör.
Citera
2011-09-12, 20:05
Medlem
PokeMes avatar
Vet inte om det har tagits upp innan i tråden, men CNN har ju gjort en dokumentär om rosengård och malmö i övrigt. De visar upp en rätt rättvis bild av skiten
Citera
2011-09-13, 17:22
Medlem
Asylsvenska skriver att Tullen i helgen beslag tog ett halvt ton av drogen Kat.
Är någon förvånad när hela folkstammar från Afrika nu har flyttat till Malmö.
Citera
2011-09-13, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Asylsvenska skriver att Tullen i helgen beslag tog ett halvt ton av drogen Kat.
Är någon förvånad när hela folkstammar från Afrika nu har flyttat till Malmö.

Nope och kat är färskvara med bara några dagars hållbarighet. 500 kg måste vara en fis i rymden jmf med vad som kommer in månad efter månad.

Nån som har koll på antalet berikare från Afrikas horn som befinner sig i Malmö?
Citera
2011-09-14, 20:08
Medlem
http://www.sydsvenskan.se/sport/fotboll/mff/article1544735/-Malmo-ar-det-Sverige.html

"Malmö är det Sverige? Jag frågade någon som sa att Malmö inte är riktiga Sverige, säger Gertjan Verbeek."

Jag är mer och mer tveksam om Malmö är svenskt med tanke på hur staden ser ut demografiskt och vilka värderingar som är normen i stora delar av staden. Lite tragiskt att Malmös rykte är så dåligt ute i vida världen. Fast Holland är inte å andra sidan inte så mycket bättre när det gäller degenering och samhällsförfall. Vad anser ni om Gertjans uttalande?
Citera
2011-09-14, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
http://www.sydsvenskan.se/sport/fotboll/mff/article1544735/-Malmo-ar-det-Sverige.html

"Malmö är det Sverige? Jag frågade någon som sa att Malmö inte är riktiga Sverige, säger Gertjan Verbeek."

Jag är mer och mer tveksam om Malmö är svenskt med tanke på hur staden ser ut demografiskt och vilka värderingar som är normen i stora delar av staden. Lite tragiskt att Malmös rykte är så dåligt ute i vida världen. Fast Holland är inte å andra sidan inte så mycket bättre när det gäller degenering och samhällsförfall. Vad anser ni om Gertjans uttalande?

Nej, det har hänt mycket med Malmö och det är inte svensk stad längre nej. Men det finns fördelar och nackdelar med allt. Alla blattar är inte dåliga och somliga har bidragit med en hel de bra grejor. Sen är många av de utländska kvinnorna mycket vackra och flörtande. Denna värme hittar man inte bland svenskor så ofta längre. Fler svenska män orde utnyttja detta tillfälle. För de är intresserad av svennebanan tro det eller ej.
Citera
2011-09-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikClapton
Nej, det har hänt mycket med Malmö och det är inte svensk stad längre nej. Men det finns fördelar och nackdelar med allt. Alla blattar är inte dåliga och somliga har bidragit med en hel del. Sen är många av de utländska kvinnorna mycket vackra och flörtande. Denna värme hittar man inte bland svenskor så ofta längre.

Jo, det är klart att det är skillnad på invandrare och invandrare. Somalier, sinnesslöa negrer, radikala agressiva musslor, våldsamma araber, zigenare och annat löst pack som förstör staden undanbedes för min del. Välintegrerade och skötsamma europeiska och utomeuropeiska invandrare är inga problem. Men det är och har varit för många nackdelar med massinvandringen som skapat problemen vilket är omöjligt att förneka. Ett plus i kanten är som du påpekar vissa vackra utländska flörtande kvinnor. Malmö måste strypa invandringen helt för att komma till rätta med alla invandringsrelaterade problem.
Citera
2011-09-14, 20:53
Medlem
RadicalKicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Nope och kat är färskvara med bara några dagars hållbarighet. 500 kg måste vara en fis i rymden jmf med vad som kommer in månad efter månad.

Nån som har koll på antalet berikare från Afrikas horn som befinner sig i Malmö?

Du har MFF:s klubbmärke som avatar, ändå deltar du i smutskastningen av din stad. Ynkrygg är vad du är.
Citera
2011-09-14, 20:58
Medlem
RadicalKicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo

Vi anser att han är en idiot som borde hålla käft. Städer har alltid förändrats och Malmö är inget undantag. Malmö har ett ganska gott rykte och har fler invånare än någonsin. Det är dessutom roligare att vistas här än någonsin. Nöjeslivet blomstrar och kulturlivet likaså.
Citera
2011-09-15, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadicalKick
Du har MFF:s klubbmärke som avatar, ändå deltar du i smutskastningen av din stad. Ynkrygg är vad du är.

Är väl inte att smutskasta sin stad genom att säga hur det är här? Du kan väl inte påstå att somalierna i Malmö har bidragit med något positivt över huvud taget? De har lyckats med att förvandla seved det får man kanske ge dem, synd bara att det inte är till det bättre.

Den enda ynkryggen här är du som inte vågar se vilka problem det finns i Malmö utan enbart väljer att se det positiva.
Citera
2011-09-15, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadicalKick
Vi anser att han är en idiot som borde hålla käft. Städer har alltid förändrats och Malmö är inget undantag. Malmö har ett ganska gott rykte och har fler invånare än någonsin. Det är dessutom roligare att vistas här än någonsin. Nöjeslivet blomstrar och kulturlivet likaså.

Kan hålla med om att Malmö förändras på många plan. Det byggs mycket nytt och staden växer vilket är positivt. Tyvärr så växer även kriminaliteten, utanförskapet, socialbidrag, khatmissbruket, osv osv. Man kan aldrig acceptera den negativa utvecklingen med motivationen att det sker så många andra bra saker. Det negativa ska bekämpas medan det positiva uppmuntras, blundar man bara som du så kommer det negativa att få överhanden till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in