Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-22, 22:49
Medlem
hollos avatar
En tråd slängdes nyss i papperskorgen utan motivering, och i papperskorgens FAQ står det att en motivering måste ske och om inte ska man kontakta en mod. Kruxet är bara att ingen av de moderatorerna som stod listade är moderatorer längre. Vem kan jag fråga egentligen?
Citera
2007-09-22, 22:52
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollo
En tråd slängdes nyss i papperskorgen utan motivering, och i papperskorgens FAQ står det att en motivering måste ske och om inte ska man kontakta en mod. Kruxet är bara att ingen av de moderatorerna som stod listade är moderatorer längre. Vem kan jag fråga egentligen?
Slängdes tråden av någon som inte längre är moderator? Du ska vända dig till den moderatorn som slängde tråden, som alltså är moderator i det forum där tråden låg. Inte moderatorn i papperskorgen.
Citera
2007-09-22, 22:56
Medlem
hollos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Slängdes tråden av någon som inte längre är moderator? Du ska vända dig till den moderatorn som slängde tråden, som alltså är moderator i det forum där tråden låg. Inte moderatorn i papperskorgen.
Från Papperskorgens FAQ
Citat:
Varför ligger min tråd här?
Läs igenom den efter meddelande från moderator, ingen tråd ska ligga här utan att information givits i tråden. Om det mot förmodan gjorts, kontakta någon av oss som modererar i papperskorgen. Vilka vi är finner du längs ner i detta inlägg.
Då kanske någon kan ändra det där? Plus att det var bara LadyTiera som fortfarande var moderator av alla de som listades där, och hon var inte online just nu.

Men tack för svaret, ska kontakta den ansvarige.
Citera
2007-09-22, 23:07
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollo
Från Papperskorgens FAQ

Då kanske någon kan ändra det där? Plus att det var bara LadyTiera som fortfarande var moderator av alla de som listades där, och hon var inte online just nu.

Men tack för svaret, ska kontakta den ansvarige.
Det finns en klistad tråd i humor som förklarar varför trådar därifrån slängs utan motivering.
/memnok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in