2009-04-21, 08:06
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Hon är ju snygg och ser antagligen väldigt exotisk ut för brassarna. Dessutom, har du tänkt på att de kanske är kära?

Det har jag tänkt på..Har du?
Med dina första 2 påståenden, eftersom du ändå ska verka mer seriös än mig?
Citera
2009-04-21, 08:51
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Det har jag tänkt på..Har du?
Med dina första 2 påståenden, eftersom du ändå ska verka mer seriös än mig?

Är jag seriös? Det var vänligt sagt. Men du blir väl inte oseriös för det?
Citera
2009-04-21, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Hon är ju snygg och ser antagligen väldigt exotisk ut för brassarna. Dessutom, har du tänkt på att de kanske är kära?

Jag hoppas att dom är ett par och kära, men jag tycker det är tråkigt för Frisk om hon inte får spela, det är väl lite av grejen. Men hon kanske står tillbaka av Martas fame och får en rejäl slant ändå. Det är ju fördelen med att dom ville ha marta till varje pris

Hur som haver lär man nog aldrig få reda på sanningen, möjligtsvis efter lång tid, hade nog varit skillnad om båda var svenska.

Men ja vafan Frisk lär ju ha haft några färdigheter för att lägra världens bästa kvinnliga fotbollspelare.
Citera
2009-04-21, 10:18
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submission
Jag hoppas att dom är ett par och kära, men jag tycker det är tråkigt för Frisk om hon inte får spela, det är väl lite av grejen. Men hon kanske står tillbaka av Martas fame och får en rejäl slant ändå. Det är ju fördelen med att dom ville ha marta till varje pris

Hur som haver lär man nog aldrig få reda på sanningen, möjligtsvis efter lång tid, hade nog varit skillnad om båda var svenska.

Men ja vafan Frisk lär ju ha haft några färdigheter för att lägra världens bästa kvinnliga fotbollspelare.

Ja, det var ju säkert stor konkurrens om Martas gunst i Umeå IK, vem som skulle bli "spelaren på köpet" i traden till dollar, men Frisk tuggade brasiliansk mus bäst av alla....Svårare än så är det inte

Nu springer hon på träningarna med en lösdildo och leker "hemmapappa"....tragiskt om du frågar mig...

Mvh: The CrimsonIdol
Citera
2009-04-22, 17:48
Medlem
GolgeJacobssons avatar
Mkt intressant tråd
Citera
2009-04-22, 18:58
Medlem
steele77s avatar
Jag har inte orkat läsa igenom hela den här tråden så det kanske tagits upp men jag träffade en barndomsvän till marta när jag var i Miami. Hon påstod att Marta är hela fem år äldre än vad hon hävdar....
Citera
2009-04-22, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steele77
Jag har inte orkat läsa igenom hela den här tråden så det kanske tagits upp men jag träffade en barndomsvän till marta när jag var i Miami. Hon påstod att Marta är hela fem år äldre än vad hon hävdar....

Det har jag svårt att se. Hon skulle alltså vara 27år enligt din källa
Citera
2009-04-22, 23:02
Medlem
Ekkys avatar
Det tycker jag låter rimligt, hon ser snarare ut som 28 än 23.

http://upload.wikimedia.org/wikipedi.../a4/Marta1.png
Citera
2009-04-26, 13:47
Medlem
"Lesbiska ligan"

Gillar fotboll men klarar inte av att se damfotboll.

Orsak: Alla dessa lesbiska tjejer gör mig negativt påverkad.
Citera
2009-04-26, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogartius
Gillar fotboll men klarar inte av att se damfotboll.

Orsak: Alla dessa lesbiska tjejer gör mig negativt påverkad.
Jo, du skrev det lite längre upp. Ingen bryr sig.
Citera
2009-04-26, 16:15
Medlem
Sumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajm00n
Jo, du skrev det lite längre upp. Ingen bryr sig.
....

Jo, jag bryr mig.
Alla lebbarna i damallsvenskan drar ett löjets skimmer över denna s k "sport". Inte undra på att det inte kommer folk och tittar på dessa testosteronstinna tjejer. Pojkallsvenskan håller f ö flera gånger högre klass.

Ta bort damfotbollen från OS och lägg den i "de olympiska gayspelen" där den hör hemma. Samma med den erbarmerliga damallsvenskan i ishockey.

...
Citera
2009-04-26, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
....

Jo, jag bryr mig.
Alla lebbarna i damallsvenskan drar ett löjets skimmer över denna s k "sport". Inte undra på att det inte kommer folk och tittar på dessa testosteronstinna tjejer. Pojkallsvenskan håller f ö flera gånger högre klass.

Ta bort damfotbollen från OS och lägg den i "de olympiska gayspelen" där den hör hemma. Samma med den erbarmerliga damallsvenskan i ishockey.

...

Får man fråga varför det drar ett löjets skimmer över ligan p.g.a deras sexuallitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in