2007-10-01, 18:05
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKnight
Med denna bilden kan man ju undra hur långt bak häst ligger i genpoolen...
http://www.expressen.se/sport/fotbol...beckhams-klubb

Då är väl frågan snarare, hur nära släkt med Ronaldiniho är hon? Eller ser alla brassar ut så?
Citera
2007-10-02, 10:27
Medlem
Carl Serungs avatar
Hon gör gärna en Brasiliansk vaxning.
Citera
2007-10-02, 13:15
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
Hon är flata....

Hon kom till Sverige med sin "släkting" som hon senare dementerad coh förklarade att det är en vännina till henne. Varför skulle hon behöva ljuga från första början?
Citera
2007-10-02, 13:24
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Hon kom till Sverige med sin "släkting" som hon senare dementerad coh förklarade att det är en vännina till henne. Varför skulle hon behöva ljuga från första början?

Hon kanske inte visste vilket mottagandet skulle bli om hon var öppen med det?

Sen insåg hon att man inte får spöstraff och skampåle pga sin sexuella läggning i Sverige. (Ja, bortsett från i vissa tokreligiösa kretsar och inom delar av det trångsynta gardet inom FB då)
Citera
2007-10-02, 17:06
Bannlyst
Första tanken är: vilket slöseri, hon ser ju OK ut...[/quote]

slöseri? vad menar du med det?
det är bara inse att hon inte vill ha kuk och det får vi respektera..
Citera
2007-10-02, 21:16
Medlem
Tror ni att hennes tjej håller henne kvar i Umeå eller drar dom båda till amerika?
Citera
2007-10-04, 13:56
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyrmanStake
Tror ni att hennes tjej håller henne kvar i Umeå eller drar dom båda till amerika?

Hon drar nog med till amerikat skulle jag tro. Finns ju en massa pengar att håva in där.
Citera
2007-10-04, 15:52
Medlem
Jorå visst är hon ihop med den blonda tjejen. Dom var på mitt jobb och handlade för några månader sedan och då höll dom iaf handen och var lite allmänt mysiga med varandra.
Snackade med en gammal klasskompis som lirade i samma lag som martas gammla flickvänn (hennes "släkting") och när det tog slut mellan dom två så hade tydligen den bruden snackat ganska rejält med skit om marta i duschen efter träningarna. Hon var tvingad och fara hem efter det tog slut eftersom att marta inte ville ha kvar henne längre och vägrade försörja henne längre ( om det var med hennes pengar eller genom någon sponsor eller föreningen som hon fick uppehålle vet jag inte).

Tror inte det kan vara mer än 3-4 st i UIK start elva som är hetro, skrämmande att det är så många men det måste vara intressanta situationer på träningsläger och efter träningarna. Jag menar är man inne på det så är väl aldrig vältränade idrottsbrudar fel.
Citera
2007-10-04, 22:20
Medlem
Wendigos avatar
I dagens upplaga av Västerbottens-Kuriren - pappersupplagan, alltså - så finns det en fin liten bild då Marta blir hämtad av en av sina lagkamrater från flyget. Någon som vill gissa på vem det kan vara som hämtar henne ??

Javisst är det fröken Frisk
Citera
2007-10-05, 05:58
Medlem
Är det verkligen så många flator i UIK? För mig Marklund är rätt het, är hon flata?
Om hon ens spelar kvar!?
Vem är Frisk?
Citera
2007-10-05, 07:57
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitou
Vem är Frisk?

Inte jag i alla fall (trumvirvel)
Citera
2007-10-05, 09:03
Medlem
Kriminalarens avatar
På flera av inläggen låter det som att homosexualitet är en förutsättning för damfotboll, hur förhåller det sig på den manliga sidan?

Låter som om det jag alltid trott men aldrig fått bekräftat kan vara verklighet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in