• 1
  • 2
2007-09-25, 02:36
Medlem
Reoshis avatar
inte i västerås bara :7

någon kan väl ta o sammanställa en lista över vart man kan köpa lustgas och annat kul i sveriges alla städer

komigen.
Citera
2007-09-25, 13:10
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reoshi
inte i västerås bara :7

någon kan väl ta o sammanställa en lista över vart man kan köpa lustgas och annat kul i sveriges alla städer

komigen.

Du vill alltså att någon ska lista alla sveriges affärer där man kan köpa "kul" saker.
..Det känns som att det skulle bli ett par tusen affärer..

..Jag hoppas att du tramsar..
Citera
2024-06-20, 15:42
Medlem
Fortfarande ingen med tips om ställe som säljer lustgas i Västerås? Eller kanske Enköping?
Citera
2024-06-20, 16:07
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.LaVieEstBelle
Fortfarande ingen med tips om ställe som säljer lustgas i Västerås? Eller kanske Enköping?

Googla och du finner!
Citera
2024-06-21, 15:57
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Googla och du finner!

Kom igen. Det går att beställa online vart du än befinner dig i Sverige.
Citera
2024-06-28, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Kom igen. Det går att beställa online vart du än befinner dig i Sverige.

Tack, och självklart vet jag det. Men eftersom jag hade velat haft en där o då men helst slippa åka hem till Uppsala eller Sthlm för att köpa det på nån av all kiosker som säljer eller få det hemkört. Valde jag istället att fråga här i hopp om att det fanns lite hjälpsamma västeråsare som kunde svara på om det kanske fanns en liten kjolle som jag ej lyckats googla fram. Men ska försöka lägga på minnet att det mest verkar finnas ett gäng tjurk*kar boendes i denna stad 😚
Citera
2024-06-28, 11:20
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Tack, och självklart vet jag det. Men eftersom jag hade velat haft en där o då men helst slippa åka hem till Uppsala eller Sthlm för att köpa det på nån av all kiosker som säljer eller få det hemkört. Valde jag istället att fråga här i hopp om att det fanns lite hjälpsamma västeråsare som kunde svara på om det kanske fanns en liten kjolle som jag ej lyckats googla fram. Men ska försöka lägga på minnet att det mest verkar finnas ett gäng tjurk*kar boendes i denna stad 😚

Aa, då är det givetvis klurigare. Det är näst intill bara gräs och snö som säljs illegalt 24/7.
Att hitta en kiosk som säljer luftgas blir ju ett annat slags ärende.
Internetsökningar och Google maps är väl bästa alternativ jag kan komma på.
Citera
2024-06-28, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Aa, då är det givetvis klurigare. Det är näst intill bara gräs och snö som säljs illegalt 24/7.
Att hitta en kiosk som säljer luftgas blir ju ett annat slags ärende.
Internetsökningar och Google maps är väl bästa alternativ jag kan komma på.

Tack för tips! Som tur är man en envis jäkel så även i en okänd stad kan man jaga fram en tjomme som dyker upp o levererar ur en baklucka iallafall 👌🏻
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in