2007-09-21, 21:18
Medlem
StinaFias avatar
Har en ryggskada som jag ibland måste käka värktabletter mot, tradolan. Jag har upptäckt att snuset smakar otroligt gott när jag tar tabletterna. Det kommer liksom fram en nyans av smak som normalt inte finns. Nån annan som har liknande erfarenheter? Tilläggas bör att jag inte på något sätt missbrukar tabletter, utan tar dom när det verkligen behövs.
Citera
2007-09-21, 22:15
Medlem
everymove__s avatar
låter ju fett nice att snuset smakar otroligt iaf
Citera
2007-09-22, 23:20
Medlem
timpakays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Har en ryggskada som jag ibland måste käka värktabletter mot, tradolan. Jag har upptäckt att snuset smakar otroligt gott när jag tar tabletterna. Det kommer liksom fram en nyans av smak som normalt inte finns. Nån annan som har liknande erfarenheter? Tilläggas bör att jag inte på något sätt missbrukar tabletter, utan tar dom när det verkligen behövs.

Tradolan innehåller tramadol vilket är en opioid (syntetisk opiat). Frigör massor av ämnen i kroppen som gör så att du antagligen uppskattar snuset på ett annat sätt än innan. Dom värktabletterna sätter dig i en liten eufori så tom om du hade sugit på en gråsten så hade du tyckt att den var välsmakande och underbar
Citera
2007-09-23, 03:31
Medlem
Commandantejrs avatar
Haha är det värt att knäcka till ryggen lite och kvitera ut ett recept?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in