• 2
  • 3
2007-09-22, 13:24
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
För övrigt har du den bästa avataren jag har sett på det här forumet. Det kan vara den roligaste scenen i hela TPB=)
Har också tänkt i de banorna .

Var är bilden tagen??

~Paul~
Citera
2007-09-22, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Ja just den där krystade crossover trenden känns väldigt 90-00 tal. Och att kalla "svenska" maträtter för något annat för att få folk att betala dyrt på krogen.

Men det där med att kinamaten bara döps om till thaimat vet jag inte om jag vill hålla med om riktigt. Det är ju ganska stor skillnad på de köken. Däremot har ju thaimaten ersatt kinamaten i mångt och mycket på senare år. Inte mig emot skall tilläggas, är inte så förtjust i det kinesiska köket

För övrigt har du den bästa avataren jag har sett på det här forumet. Det kan vara den roligaste scenen i hela TPB=)

Jo natrligtvis skiljerer sig köken mycket. MEN om man äter en thai/kina 65kr lunch buffé så är det nästan exakt samma mat på båda ställena (tom salladsbordet, rhodeisland, majs,isberg vitkålsallad i marinad,annanaskonserv)

Alá carte thaimat däremot är något jag skattar högt.

Nä crossover är rätt fånigt Hur tufft är det egentligen med renskavs tappas, sill-sushi ,nudlar med hjortronsylt eller hagis med västerbottenost. Inte så värt tufft imo.
Citera
2007-09-22, 15:09
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Har också tänkt i de banorna .

Var är bilden tagen??

~Paul~

Säson 3-5 någonstans när Mr Lahey och Randy BoBandy släpps ur finkan. Trailer park boys heter serien.
Citera
2007-09-22, 15:17
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokeruggla
Jo natrligtvis skiljerer sig köken mycket. MEN om man äter en thai/kina 65kr lunch buffé så är det nästan exakt samma mat på båda ställena (tom salladsbordet, rhodeisland, majs,isberg vitkålsallad i marinad,annanaskonserv)

Alá carte thaimat däremot är något jag skattar högt.

Nä crossover är rätt fånigt Hur tufft är det egentligen med renskavs tappas, sill-sushi ,nudlar med hjortronsylt eller hagis med västerbottenost. Inte så värt tufft imo.

Jag håller med dig till fullo!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in