Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Ingen fara med hal is.

Skall fråga kamraten om hur felet uppstår mera exakt. Tror att han har testat det mesta då han inte är helt oäven i datorernas värld. Han säger att han testat allt, men det kan ju inte stämma... Jag hör med honom lite närmare, därefter så återkommer jag!
Tack för svaret!

Har fram till den dator jag har idag bara haft gamla datorer med egna viljor och egendomliga problem. Så jag är väldigt van vid datorer som inte gör som JAG vill. Men sedan jag fick den här så har jag legat på latsidan och tappat en del kunskap för denna uppför sig som en dator ska - än så länge....
Vet att jag hade en dator med liknande problem, men minns tyvärr inte hur jag angrep det. Minnet blir sämmre på äldre dar. Så jag spånade bara lite vilt innan jag gick till jobbet och hoppades att nåt av det jag sa skulle kunna ge vägledning
Men bäst av allt är att veta EXAKT vad det är som händer. Lättare att lista ut vad problemet består i på så sätt. Och nej, han har säkert inte gjort ALLT. Ibland glömmer man det självklara eller så vet man inte tillräckligt mycket. Det är det som är så bra med såna här forum. Ingen vet allt (även om en del kanske tror det hihi) men tillsammans kan vi lägga pussel och komma fram till ett svar - förhoppningsvis... Kanske till och med finns en tråd om detta förut om du har tur!