Sitter här med en liten flaska med "HardWare" poppers från elefanten, är dem bra? Jag har testat i nyktert tillstånd och nu med 20mg valium + en flaska vin. Det enda jag känner är en tung känsla i huvudet i en minut och sedan ett avslappnat tillstånd i 10-20 minuter.
Hardware sägs vara bättre än Rush på elefanten men jag undrar om det inte är en skit-"drog".
För att klargöra en sak en gång för alla. Poppers bör inte anses som en skitdrog då det faktiskt är ett av de trevligaste drog komplementen som finns. Poppers håller i sig i högst någon minut, man kan bli tung, trött, ont i huvudet + massa andra bi-effekter, men under det själva korta ruset garvar man som fan, skriker och mår toppen(Jag iaf).
Ta i beaktande att poppers endast bör brukas med andra droger eller under sexuella aktiviteter.
T.ex. när man röker så kanske man vill ha något mer, men inte har tid att vara helt borta hela dagen eller att man inte gillar att vara något annat än rökt men ändå vill ha en liten rush ett litet tag, därför går amfetamin och andra längre verkande droger bort.. Men vad har man kvar? JO! Droger med riktigt korta rus som t.ex..... Vad? Nikotin om man inte är van brukare. Lustgas och så POPPERS!
Perfekt för att krydda festen/röksessionen/racet eller vad som helst, kort rus som de flesta kan hantera, och om de inte kan det så går det över på bara någon minut, vilket gör att folk kan lära sig att hantera ruset.
Om ni frågar mig så måste jag säga att jag föredrar poppers framför lustgas varje dag! Och då har jag ändå inte testat några starka poppers dock ganska många gånger, men testat vanlig lustgas lite färre gånger, men ändå tillräckligt för kunna uttala mig angående det.
Så alla kan sluta klaga på att poppers-ruset är skit osv. Det är ett kort rus som är perfekt till andra droger när man inte har tid/ork/mm för att ta "värre" saker eller blanda ännu mer. Perfekt, ofarlig och väldigt skön tillbehörs-drog.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!