Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-20, 19:25
Medlem
Hej jag reparera datorn med windows skivan för att datorn stängdes av hela tiden och nu när jag ska ut på internet och scrolla på sidor så går det segt och hackar vad kan det vara?
Citera
2007-09-20, 20:30
Medlem
Majakovskis avatar
Min bil är konstig. Vad är det för fel?

Mer info behövs.
Citera
2007-09-20, 20:48
Medlem
Det kan vara virus
Det kan vara dåliga drivrutiner
Det kan vara spyware
Det kan vara adware
Det kan vara skit i registret
Det kan vara så att du reparerade istället för att formatera om och installera allt från början?
Citera
2007-09-20, 20:53
Medlem
statoil^s avatar
Jag hade något liknande också... Jag hade dock två hårddiskar så flytta över allt jag verkligen ville ha kvar till den andra hårddisken. Var för mig bara att formatera, och sedan installera windows. Det funkade bättre efteråt. Fast, jag tror det hade med en drivrutin å göra. Det är jag rätt säker på.
Citera
2007-09-21, 08:56
Medlem
Juicy Js avatar
Hade samma problem innan när ja installera om windows och det visade sig att det var grafikkortet som jag behövde installera så testa det.
Citera
2007-09-21, 09:23
Medlem
milks avatar
Låter helt klart som en grafikkorts-problem! Om du gör ett fönster i win mindre och drar runt det, hackar det då med? Isåfall är det grafikproblem!
Citera
2007-09-21, 15:25
Medlem
FL10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milk
Låter helt klart som en grafikkorts-problem! Om du gör ett fönster i win mindre och drar runt det, hackar det då med? Isåfall är det grafikproblem!

tänkte just skriva samma sak
Citera
2007-09-21, 16:49
Medlem
rezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1+3+3=7
Det kan vara virus
Det kan vara dåliga drivrutiner
Det kan vara spyware
Det kan vara adware
Det kan vara skit i registret
Det kan vara så att du reparerade istället för att formatera om och installera allt från början?

Citera
2007-09-21, 16:51
Bannlyst
Exakt så var det för mig innan jag installerade nyaste drivrutinerna för mitt grafikkort
Citera
2007-09-21, 16:51
Medlem
Supranoos avatar
Tycker också det låter som grafikkortsproblem, testa installera om drivrutinerna till grafikkortet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in