2007-09-20, 17:35
Medlem
Tjena, skrev ett arbete i office 2007 som jag tanka från piratebay.org. Men skolans datorer kan inte öppna detta, kan jag spara de i det formaten så man kan öppna det med gamla word. måste ju skriva ut det. kaos. SNälla hjälp till
Citera
2007-09-20, 17:38
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Spara i det gamla formatet, är det svårt att läsa texten i dialogen?
Citera
2007-09-20, 17:39
Medlem
Unicums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilleman22
Tjena, skrev ett arbete i office 2007 som jag tanka från piratebay.org. Men skolans datorer kan inte öppna detta, kan jag spara de i det formaten så man kan öppna det med gamla word. måste ju skriva ut det. kaos. SNälla hjälp till

Japp, det går att spara så du kan öppna med äldre version.

Arkiv - Spara som - sen väljer du att spara som Word 97-2003 dokument
Citera
2007-09-20, 17:39
Medlem
oj sorry såg de nu,men jag kan inget om office 2007. Hittar inte ens spara som knappen vart ligger den :S
Citera
2007-09-20, 17:41
Medlem
Unicums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilleman22
oj sorry såg de nu,men jag kan inget om office 2007. Hittar inte ens spara som knappen vart ligger den :S

Du klickar på den stora runda "officeknappen" så kommer det fram olika alternativ.
Citera
2007-09-20, 17:51
Medlem
Flytande_argots avatar
Det bästa är om du väljer att spara det som PDF, då kan alla öppna det utan krångel.

Men om du vill kunna göra det i Office 2007 lär du installera ett litet extraprogram. Men det är bara att tanka ner och köra så dyker alternativet upp i save-menyn.

Testa att söka efter SaveAsPDFandXPS på piratebay så lär du hitta det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in