2007-09-20, 16:43
Bannlyst
Eftersom mitt paypal fuckat upp så blev jag tvungen att skaffa ett nytt betalkort, lotten förll på ge-moneybank. När jag äntligen fick mitt kort och papper loggade jag då in på mitt konto, jag förde över pengar på prov den 11:e för att se hur fort det gick (en dag enligt ge)

Den 14:e var saldot fortfarande 0, jag ringde kundtjänst och dom kunde inte hitta några fel , men sa att pengarna var på väg. Jag väntade till måndag, inga pengar, tisdag inga pengar. Jag ringde igen och blev lovad att pengarna är inne imorgon (onsdag)

I ondags, torsdags och i dag fredag kommer det bara upp en skylt med "tekniskt fel kontakta kundtjänst eller vad det nu stod" , så jag kan inte logga in. Jag fick den här gången nöjet at tala med en downie på kundtjänst, han hadde minsann inga rapporterade fel att förtälja. Prova igen senare var hans råd. Så här ska det fan inte behöva vara.

Någon mer som har erfarenheter av/jobbat för Ge money bank?
Citera
2007-09-20, 20:09
Medlem
jnxs avatar
Det är väl inte fredag idag

JAg har bara positiva erfarenheter av GE MOneyBank, hade mitt bilån där innan jag sålde bilen. Har ett litet lån oxå nu som är borta snart, men inga problem...
Citera
2007-09-20, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jnx
Det är väl inte fredag idag

JAg har bara positiva erfarenheter av GE MOneyBank, hade mitt bilån där innan jag sålde bilen. Har ett litet lån oxå nu som är borta snart, men inga problem...

Hehe fi fan. Jag jobbar för mycket.
Citera
2007-09-20, 21:53
Medlem
Har haft ett bankkort från GE i några månader nu, och det har funkat okej. Dom har varit rätt sega med att bokföra insättningar (har alltid tagit en dag mer än för andra banker), men pengarna har alltid kommit fram. Får också "tekniskt fel" när jag försöker logga in nu...
Citera
2007-09-21, 09:05
Medlem
Jakob den Oudens avatar
Har kreditkort där och är hur nöjd som helst. Tycker hemsidan fungerar utan problem.
Citera
2007-09-21, 09:15
Medlem
Carradines avatar
GE är ju ett av världens största företag...knappast oseriösa.
Citera
2007-09-21, 11:31
Medlem
#GE är ju ett av världens största företag...knappast oseriösa.#
det beror väl på vad man anser är oseröst,,
GE är väl en av dom dyraste man kan anvämnda sig av billigare partner finns ju
Citera
2007-09-21, 11:32
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fet&elak
#GE är ju ett av världens största företag...knappast oseriösa.#
det beror väl på vad man anser är oseröst,,
GE är väl en av dom dyraste man kan anvämnda sig av billigare partner finns ju
Jag tolkar oseriös som i bluff och båg - ett företag blir inte så stort på att utöva bluff och båg.
Citera
2007-09-21, 18:59
Bannlyst
Jag skiter i hur stort företaget är. Det är fredag kväll och det är fortfarande "Tekniskt fel" Det är INTE seriöst på något vis. Någon annan som inte kommer in fortfarande?? Har man en stor krash så skriver man väll för fan på fölrsta sidan att man har tekniska problem. I kundtjänst säger dom bara att dom inte fått några fel rapporterade
Citera
2007-09-21, 19:06
Medlem
seb-s avatar
Det kan ju vara något fel på din sida, d.v.s. webbläsaren. Du kanske inte har stöd för Javascript aktiverat? Eller s.k. kakor?
Citera
2007-09-21, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
GE är ju ett av världens största företag...knappast oseriösa.

Hur definerar du "ett av världen största"? Ge moneybank är inte med på top 2000 iaf... http://www.forbes.com/lists/2007/18/biz_07forbes2000_The-Global-2000_IndName.html
Citera
2007-09-21, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seb-
Det kan ju vara något fel på din sida, d.v.s. webbläsaren. Du kanske inte har stöd för Javascript aktiverat? Eller s.k. kakor?

"Ett tekniskt fel har uppstått på Kundservice på Internet. Därför kan du tyvärr inte göra dina ärenden här just nu. Vänligen försök igen lite senare, eller kontakta Kundservice per telefon " Borde ju fått ett annat meddelande, det gick ju fint att logga in innan pengarna (eventuellt) kom in.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in