2007-09-19, 23:51
Medlem
daweeds avatar
Stör mig så ordentligt på att när någon länkar i msn så öppnas IE trots att jag har firefox som förvald browser. samma sak om man får ett mail och trycker på den länken via msn så öppnas IE. Någon som vet ifall det går att ändra så allt öppnas i mozilla istället?
Citera
2007-09-20, 00:01
Medlem
Jo det är ett jävla skit det!!! Även om du väljer att inte installera iexplorer när du installerar xp så kommer den ändå upp när du använder din msn. Jäkla Microsoft
Citera
2007-09-20, 00:02
Medlem
daweeds avatar
och vad kan man göra åt det då?
Citera
2007-09-20, 00:02
Medlem
micaeles avatar
Eh...nej. För mig fungerar det kalas och FF öppnas i alla lägen. Varför det inte skulle göra det, är dock höljt i dunkel för mig.
Citera
2007-09-20, 08:06
Bannlyst
Samma problem för mig. Fast inte gällandes länkar i msn, bara om man tex får ett nytt mail som man väljer att öppna, då öppnas IE.
Citera
2007-09-20, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Eh...nej. För mig fungerar det kalas och FF öppnas i alla lägen. Varför det inte skulle göra det, är dock höljt i dunkel för mig.
Samma här.
Jag har dock avinstallerat IE. Men det funkar även på andra datorn där det är installerat... Usch vad jag hatar datorokunniga.
Citera
2007-09-20, 09:21
Medlem
herr_jojs avatar
Provat att ställa in FF som standardwebläsare? För mig öppnas länkar från alla program i FF.
Citera
2007-09-20, 09:23
Bannlyst
Citat:
Note that MSN Messenger and other applications may be "hard-coded" to open Internet Explorer, no matter which browser is set as the default.

http://kb.mozillazine.org/Setting_Your_Default_Browser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in