2007-09-19, 23:51
Medlem
daweeds avatar
Str mig s ordentligt p att nr ngon lnkar i msn s ppnas IE trots att jag har firefox som frvald browser. samma sak om man fr ett mail och trycker p den lnken via msn s ppnas IE. Ngon som vet ifall det gr att ndra s allt ppnas i mozilla istllet?
Citera
2007-09-20, 00:01
Medlem
Jo det r ett jvla skit det!!! ven om du vljer att inte installera iexplorer nr du installerar xp s kommer den nd upp nr du anvnder din msn. Jkla Microsoft
Citera
2007-09-20, 00:02
Medlem
daweeds avatar
och vad kan man gra t det d?
Citera
2007-09-20, 00:02
Medlem
micaeles avatar
Eh...nej. Fr mig fungerar det kalas och FF ppnas i alla lgen. Varfr det inte skulle gra det, r dock hljt i dunkel fr mig.
Citera
2007-09-20, 08:06
Bannlyst
Samma problem fr mig. Fast inte gllandes lnkar i msn, bara om man tex fr ett nytt mail som man vljer att ppna, d ppnas IE.
Citera
2007-09-20, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Eh...nej. Fr mig fungerar det kalas och FF ppnas i alla lgen. Varfr det inte skulle gra det, r dock hljt i dunkel fr mig.
Samma hr.
Jag har dock avinstallerat IE. Men det funkar ven p andra datorn dr det r installerat... Usch vad jag hatar datorokunniga.
Citera
2007-09-20, 09:21
Medlem
herr_jojs avatar
Provat att stlla in FF som standardweblsare? Fr mig ppnas lnkar frn alla program i FF.
Citera
2007-09-20, 09:23
Bannlyst
Citat:
Note that MSN Messenger and other applications may be "hard-coded" to open Internet Explorer, no matter which browser is set as the default.

http://kb.mozillazine.org/Setting_Your_Default_Browser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in