2007-09-19, 13:40
Medlem
robomans avatar
WMP-frågan:
Nu är det som så att jag har råkat trycka bort spelningslistan i WMP:s uppspelningsflik, så allt är svart (eftersom jag inte använder någon av effekterna). Det värsta är att jag inte hittar hur jag ska få tillbaka spelningslistan, trots att jag vet att jag gjort det förr. Någon som kan guida mig?

EDIT: Jag har WMP 11, det kanske kan vara bra att veta.

Inloggningsfrågan:
På min dator finns det tre användare, och så vill jag att det ska vara också. Men jag vill inte behöva välja varje gång vem som ska loggas in, eftersom det i princip bara är min användare som används. Jag vill alltså att den ska loggas in automatiskt när datorn startas. Även detta har jag för mig att jag gjort förut, men jag är inte helt säker. Någon som vet om det går, och i så fall hur man gör?
Citera
2007-09-19, 15:52
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
WMP-frågan:
Nu är det som så att jag har råkat trycka bort spelningslistan i WMP:s uppspelningsflik, så allt är svart (eftersom jag inte använder någon av effekterna). Det värsta är att jag inte hittar hur jag ska få tillbaka spelningslistan, trots att jag vet att jag gjort det förr.
Någon som kan guida mig?
Högerklicka på "uppspelning" och välj "Visa listvy".
Citera
2007-09-19, 15:53
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Högerklicka på "uppspelning" och välj "Visa listvy".
Haha, fantastiskt så enkelt det kan vara. Tack så mycket!
Citera
2007-09-19, 18:09
Medlem
Killuskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Inloggningsfrågan:
På min dator finns det tre användare, och så vill jag att det ska vara också. Men jag vill inte behöva välja varje gång vem som ska loggas in, eftersom det i princip bara är min användare som används. Jag vill alltså att den ska loggas in automatiskt när datorn startas. Även detta har jag för mig att jag gjort förut, men jag är inte helt säker. Någon som vet om det går, och i så fall hur man gör?

Det finns säkert flera sätt att göra det på, jag använder mig av Microsofts TweakUI för att logga in automatisk.
http://www.microsoft.com/windowsxp/d...powertoys.mspx
Programmet har även massa andra bra inställningar till XP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in