Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Vad är det som är så aktuellt med det? Det har funnits i ett par tusen år. Är du född igår?
Att folk inte tycker om islam är noterat. Att islamister är ett par kinkiga fjollor som spränger allt de inte tycker om är noterat. Att folk gör rondellhundar av Muhammed är också noterat. Varenda tråd handlar ju i stot sätt om samma sak så varför starta nya trådar var femte minut? Ska jag starta en tråd för varje tangent om jag har problem med mitt tangentbord?
Så, vad är det som är så fruktansvärt aktuellt att det behövs 1 miljon trådar?
Ok jag erkänner att pannslagsmileyn var ett försök att idiotförklara dig, som var onödigt trams. Det är inte bara "Islam" trådarna handlar om, som om att säga varför görs många trådar om "Cannabis", inte för att jag är mycket inne på religionsforumet, men antagligen har erfarna trådskapare en innerlig mening med sina trådar.
De vill inte fortsätta på trådar som tagits över av anti/pro-muslimer där topic är i skymundan.
Läste precis en bra om en viss skribent som vägrade demonstrera med andra muslimer i gatan. Detta är ett bra exempel på en tråd som inte
behövts startas, utan kunde lika gära vara ett inlägg i en annan tråd.
Men inte faan hade jag läst den då, väl?! Guldkorn som just den länken kunde lika gärna drunknat i ett hav av "dissar", eller dylikt, och jag hade varit en upplevelse fattigare.
Tänk på det och återkom med svar.
PS jag tror vi kommit över förolämpningsfasen iom att jag erkände att mitt inlägg var nedsättande, vilken även din "född igår?" kommentar var. Nu kan vi börja diskustera som vuxna, no?