Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-19, 00:36
Medlem
Funcadelics avatar
På kort (?) tid har det varit en viss ruljans på modsen i Mode och Livsstilsdelen. ChristianX och Memnok minns jag körde förut men sedan tog MisterGG över CX roll och nu har BruceWayne kommit istället för MisterGG. Är ny medlem på FB så jag vet inte hur det varit tidigare. Detta kanske är något nytt? Eller har det alltid varit så? Memnok håller ut än så länge ser jag. Varför hoppar modsen av? Är den delen SÅ jobbig eller är den bara ointressant?

Edit: Trött och skriver som en kråka
Citera
2007-09-19, 00:57
Medlem
Deannas avatar
Mods byts ut hela tiden..
Det finns ju många skäl till varför man slutar eller trappar ner.. oftast är det så att man har andra saker i livet som man känner är viktigare och därför väljer man att trappa ner på FB-moddandet.
Citera
2007-09-19, 01:09
Medlem
Funcadelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deanna
Mods byts ut hela tiden..
Det finns ju många skäl till varför man slutar eller trappar ner.. oftast är det så att man har andra saker i livet som man känner är viktigare och därför väljer man att trappa ner på FB-moddandet.

Självklart men samtliga är ju kvar men på andra avdelningar. Varför lägger man ner just M&L?
Citera
2007-09-19, 01:12
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funcadelic
Självklart men samtliga är ju kvar men på andra avdelningar. Varför lägger man ner just M&L?

"Ointresse kanske"? Tyvärr kan jag inte svara på varför just M&L är drabbat.
Citera
2007-09-19, 01:21
Medlem
Funcadelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deanna
"Ointresse kanske"? Tyvärr kan jag inte svara på varför just M&L är drabbat.

Vi får väl se vad berörda mods anser. Bara nyfiken.
Citera
2007-09-20, 10:57
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Vi får väl se vad berörda mods anser. Bara nyfiken.

Jag håller på att starta en studio (jag tatuerar) och har inte ens i närheten av den tid som M & L förtjänar. Därför valde jag att "avgå" som Mod i det delforumet.

Bruce_wayne är mycket kompetent och håller till där betydligt mer än vad jag har gjort under min korta tid som moderator där.

Hoppas du blev nöjd över svaret?

//GG
Citera
2007-09-20, 11:31
Medlem
ChristianXs avatar
Nejdå, det är inget fel på M&L. Jag moddade nio forum innan, och eftersom min tid är begränsad så fick jag helt enkelt dra ner lite, och då får man ju se till att lämna över de forum som någon annan vill ha, så att säga. Det är helt naturligt att vi flyttar runt lite mellan olika forum ibland efter behov och resurser.

Citera
2007-09-20, 17:38
Medlem
Funcadelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Jag håller på att starta en studio (jag tatuerar) och har inte ens i närheten av den tid som M & L förtjänar. Därför valde jag att "avgå" som Mod i det delforumet.

Bruce_wayne är mycket kompetent och håller till där betydligt mer än vad jag har gjort under min korta tid som moderator där.

Hoppas du blev nöjd över svaret?

//GG

Självklart, det var ingen kritik till någon om du uppfattade det så. Var bara intresserad av varför. Tycker att Bruce_wayne gjort ett kanonjobb hittills.

Citat:
Nejdå, det är inget fel på M&L. Jag moddade nio forum innan, och eftersom min tid är begränsad så fick jag helt enkelt dra ner lite, och då får man ju se till att lämna över de forum som någon annan vill ha, så att säga. Det är helt naturligt att vi flyttar runt lite mellan olika forum ibland efter behov och resurser.

Och jag som trodde att man tjänade 10 000 i månaden / forum
Citera
2007-09-21, 14:00
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Och jag som trodde att man tjänade 10 000 i månaden / forum
Riktigt så bra betalt är det inte...
Citera
2007-09-21, 14:11
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Riktigt så bra betalt är det inte...

Nä vi säger väl så

Trådskaparen: Jag uppfattade det inte som kritik på nåt vis ville bara ge dig en ärlig förklaring till varför jag inte är mod där längre.
Citera
2007-09-21, 19:56
Medlem
Funcadelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Nä vi säger väl så

Trådskaparen: Jag uppfattade det inte som kritik på nåt vis ville bara ge dig en ärlig förklaring till varför jag inte är mod där längre.

Och det fick jag. Är nöjd med svaren jag fått och min nyfikenhet är stillad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in