Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-18, 20:54
Medlem
Nu har jag jagat moderatorer i flera dagar utan att någon har varit aktiv, så jag chansar på att ställa frågan här istället.

Jag funderar på att byta alias, eftersom "Peter_18" rimmar illa med min 21-åriga ålder.
Problemet är bara att jag tydligen inte får registrera två användare på samma konto, och därför har jag försökt radera mitt nuvarande konto, och jag har också försökt hitta information om just den saken.
Jag lyckas inte.
Hur gör man, egentligen?
Citera
2007-09-18, 20:57
Medlem
Resistances avatar
Det går inte att radera ett konto. Du får helt enkelt sluta logga in på din nuvarande och skapa ett nytt.
Citera
2007-09-18, 20:59
Medlem
Hoegbergs avatar
Du får skapa ett nytt konto om du vill byta namn. Sen meddelar en moderator att du har skapat en ny. (Har för mig att man ska gå till väga så, döda mig inte om jag har fel)
Citera
2007-09-18, 21:12
Medlem
Nu är det fixat, men nu vägrar den där länken att skickas till min inkorg.
Hur lång tid tar det?
Citera
2007-09-18, 21:14
Medlem
Hoegbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_18
Hur lång tid tar det?

Har du kollat i "Skräppost"?
Citera
2007-09-18, 21:14
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Hur lång tid tar det?
Det tar nog en stund. Kolla skräpkorgen eller utkorgen eller vad det nu heter. En del mail-tjänster har en tendens att se allt som skräp.
Citera
2007-09-18, 21:22
Medlem
Hm, datorn vill inte släppa in mig i Skräppost, eftersom jag "inte har markerat några meddelanden".
Och jag har ju inga meddelanden, eftersom det är ett nytt konto.

Vad i helsike...?
Citera
2007-09-18, 21:27
Medlem
tokens avatar
Jag har hört att man inte får byta namn.
Citera
2007-09-18, 21:31
Medlem
Nja, för några månader sedan påpekade en moderator rakt ut att jag i det här fallet måste skapa en ny användare, så nog borde det åtminstone gå att "byta identitet".
Citera
2007-09-18, 21:34
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Nja, för några månader sedan påpekade en moderator rakt ut att jag i det här fallet måste skapa en ny användare, så nog borde det åtminstone gå att "byta identitet".
Ja, man kan byta användare. Men det är bra ifall du kontaktar Admin eller någon moderator (bussen kanske) och meddelar att du har bytt så de inte tror att du trollar. Om du till exempel är inne i en tråd som du redan har skrivit i tidigare med en annan "användare".
Citera
2007-09-18, 23:07
Medlem
ChristianXs avatar
Om man vill ha en ny användare får man registrera ett nytt konto och helt enkelt använda det istället.

Man kan inte byta kontonamn. Man kan inte radera ett konto.
Citera
2007-09-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Om man vill ha en ny användare får man registrera ett nytt konto och helt enkelt använda det istället.

Man kan inte byta kontonamn. Man kan inte radera ett konto.
Och det skall man meddela, eller är det fritt fram att registrera om sig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in