• 4
  • 5
2020-01-24, 21:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Tvivlar starkt på att det skulle bli nån vidare effekt av att röka svamp.
Citera
2020-01-24, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Tvivlar starkt på att det skulle bli nån vidare effekt av att röka svamp.

Precis det som jag var förundrad över då jag hörde i en intervju 2007 på TV då han berättade det... Han trodde då att det var "magic mushrooms" och han beskrev det som "ingen speciellt trevlig upplevelse". Vilket fått mig att ligga sömnlös och funderat många nätter fram tills jag idag läste hans självbiografi och fick veta att han rökt flugsvamp. Alltså finns väldigt få som tar psilocybin-svamp aka "magic mushrooms" och det är som bara passerat, för de flesta människorna som tar det är det en positiv och livslångt minne där de kan gå in på detaljer av upplevelsen, något som ju inte Leif GW Persson gjorde...
Citera
2020-01-24, 21:58
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerone
Precis det som jag var förundrad över då jag hörde i en intervju 2007 på TV då han berättade det... Han trodde då att det var "magic mushrooms" och han beskrev det som "ingen speciellt trevlig upplevelse". Vilket fått mig att ligga sömnlös och funderat många nätter fram tills jag idag läste hans självbiografi och fick veta att han rökt flugsvamp. Alltså finns väldigt få som tar psilocybin-svamp aka "magic mushrooms" och det är som bara passerat, för de flesta människorna som tar det är det en positiv och livslångt minne där de kan gå in på detaljer av upplevelsen, något som ju inte Leif GW Persson gjorde...

Ja det var bara nåt han sa.
Citera
2020-01-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ja det var bara nåt han sa.
Haha ja! Alltså jag blev fan skeptisk direkt. Däremot borde han lägga till det på sin lista så skulle han slippa bråka med alkoholismen och kunna lägga av med snuset också på samma gång...
Citera
2020-01-30, 13:08
Medlem
yournotlikemes avatar
Så mycket tabletter och alkohol den mannen konsumerar så tvekar jag ute på att han har nog provat en hel del, sen om han testat ”nästan alla droger” kan man ju ta med en nypa salt.
Citera
2020-01-30, 16:36
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Så mycket tabletter och alkohol den mannen konsumerar så tvekar jag ute på att han har nog provat en hel del, sen om han testat ”nästan alla droger” kan man ju ta med en nypa salt.

Han menar väl bara att han tagit de droger som vanliga svenssons känner till. Och då blir det ju "nästan alla droger".
Citera
2020-02-03, 21:08
Medlem
Om man rökt amanita har man verkligen inte tagit magic mushrooms. Han har med andra ord aldrig prövat något psykedeliskt. Han har prövat några enstaka droger, det finns tusentals... För att man prövat kaffe så har man inte prövat amfetamin, även om de tillhör samma familj av drog på sätt och vis.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in