2007-09-18, 14:10
Citat:
Ursprungligen postat av r0cc0
Därför de ser annorlunda ut än de tjejer som de andra är vana vid.
Många svenska män går igång på latin / asiat tjejer och tycker att dessa är vackrast.
Många svenska män går igång på latin / asiat tjejer och tycker att dessa är vackrast.
Öhh jaha, varför är det då även svenska män som anser att svenskor är vackrare än andra?
Jag har aldrig träffat någon som "går igång" på latinos eller asiatiska tjejer.
Citat:
En inbyggd drift att vilja para sig med individer av annan genetisk bakgrund..
Även här skulle det ju vara intressant med någon form av bevisföring eller vetenskapligt resonemang, i form av en länk eller liknande. Inte för mycket att begära, eftersom du nu vet att det ligger till på det här sättet.
Citat:
Nej du har rätt, det är ju skitovanligt att se blonda tjejer med småturkar.
eller gubbar med asiatkvinnor..
eller gubbar med asiatkvinnor..
Det är inte särskilt vanligt, även om det såklart förekommer. Sedan beror det kanske på var man bor, i mina kvarter har jag aldrig sett något sådant. Vilket kanske tyder på att det är mer av ett socialt/kulturellt fenomen än ett genetiskt.
Citat:
jag sa inte att det handlar om någon GEN.
tror snarare att det handlar om att om att man sett kvinnor med sitt eget ursprung så mycket att man tycker att den typen av utseende blir lite tråkigt.
medans kvinnor av annat ursprung känns lite exotiska och lockande.
tror snarare att det handlar om att om att man sett kvinnor med sitt eget ursprung så mycket att man tycker att den typen av utseende blir lite tråkigt.
medans kvinnor av annat ursprung känns lite exotiska och lockande.
Du sade att det är en inbyggd egenkap, d.v.s. genetiskt.
Men okej, vi säger att du reser till Grönland, kommer du då finna de inuitiska kvinnorna där mer attraktiva än andra? Det borde du göra, eftersom de inte har exakt samma genuppsättning som dig.