• 1
  • 2
2007-09-18, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r0cc0
Därför de ser annorlunda ut än de tjejer som de andra är vana vid.

Många svenska män går igång på latin / asiat tjejer och tycker att dessa är vackrast.

Öhh jaha, varför är det då även svenska män som anser att svenskor är vackrare än andra?
Jag har aldrig träffat någon som "går igång" på latinos eller asiatiska tjejer.

Citat:
En inbyggd drift att vilja para sig med individer av annan genetisk bakgrund..

Även här skulle det ju vara intressant med någon form av bevisföring eller vetenskapligt resonemang, i form av en länk eller liknande. Inte för mycket att begära, eftersom du nu vet att det ligger till på det här sättet.

Citat:
Nej du har rätt, det är ju skitovanligt att se blonda tjejer med småturkar.
eller gubbar med asiatkvinnor..

Det är inte särskilt vanligt, även om det såklart förekommer. Sedan beror det kanske på var man bor, i mina kvarter har jag aldrig sett något sådant. Vilket kanske tyder på att det är mer av ett socialt/kulturellt fenomen än ett genetiskt.

Citat:
jag sa inte att det handlar om någon GEN.
tror snarare att det handlar om att om att man sett kvinnor med sitt eget ursprung så mycket att man tycker att den typen av utseende blir lite tråkigt.
medans kvinnor av annat ursprung känns lite exotiska och lockande.

Du sade att det är en inbyggd egenkap, d.v.s. genetiskt.
Men okej, vi säger att du reser till Grönland, kommer du då finna de inuitiska kvinnorna där mer attraktiva än andra? Det borde du göra, eftersom de inte har exakt samma genuppsättning som dig.
Citera
2007-09-18, 15:36
Medlem
mirrebosnas avatar
Håll er till TOPIC please!
Citera
2007-09-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirrebosna
Håll er till TOPIC please!

Kände mig tvungen att svara på dessa kvasibiologers uttalanden. Sorry.
Citera
2007-09-18, 15:44
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Med tanke på befolkningsökningen i afrika, asien, sydamerika och befolkningsminskningen i Europa enligt mina internetkällor. Det måste betyda om några år att vi den vita rasen kommer bli utkonkurerad av alla mörka och gula.

Min fråga är; Har jag något rätt min teori eller vad anser ni?

Svaret är: ja, den vita rasen kommer, om dagens förutsättningar tillåts råda, att dö ut.

det kommer att bli en stor bastardiserad befolkning utom i de områden där indier, kineser, negrer finns. som det är idag så uppmuntras inte barnfödande av någon regering i västvärlden. däremot ynglar araber, negrer och annat lägre stående av sig som kaniner. stora flockar avundermåligt genetiskt material som i sin tur ynglar av sig...
på sikt kommer mänskligheten att halka ner i civilisation pga av dom stora massorna av blandras-neger-arab material som finns.

Citat:
historien handlar inte om vem som har rätt eller fel, det handlar om antal. det är därför som dom svart i sydafrika kommer att övervinna apartheit systemet och det är också därför som dom svarta i USA aldrig kommer att få det bättre. återigen, historien handlar om antal
Citera
2007-09-18, 15:49
Medlem
r0cc0s avatar
Vinner VM i Strawman ofta?

Jag har aldrig pratat om någon gen.. glöm den biten , jag har inte sagt det.
Det inbyggda är väl snarare förmågan att bli uttråkad av det man ser/upplever ofta och nyfikenhet på det man inte upplever lika ofta.

Du kan ju vrida dig med vilka argument du vill om att svenska flickor inte dras till småturkar.

vita flickor vill ha sin "mörka främling"
medans, tex grekiskor vill ha blonda pojkar..

(generalisering för the obvious impaired....)

äter du jordgubbstårta varje dag så blir det tråkigt och du vill ha något annat..

(vilket inte har ett skit med någon anti-jordgubbstårtegen att göra)
Citera
2007-09-18, 15:51
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Kommer den vita rasen dö ut?
Nej.
Citera
2007-09-18, 16:51
Medlem
r0cc0:
Diskussionen med dig är off-topic och därmed avslutad. Att du inte inser vad du själv skriver och sedan undviker att svara på frågor är dock synd, för dig och din trovärdighet alltså.
Citera
2007-09-18, 17:01
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Svaret är: ja, den vita rasen kommer, om dagens förutsättningar tillåts råda, att dö ut.

det kommer att bli en stor bastardiserad befolkning utom i de områden där indier, kineser, negrer finns. som det är idag så uppmuntras inte barnfödande av någon regering i västvärlden. däremot ynglar araber, negrer och annat lägre stående av sig som kaniner. stora flockar avundermåligt genetiskt material som i sin tur ynglar av sig...
på sikt kommer mänskligheten att halka ner i civilisation pga av dom stora massorna av blandras-neger-arab material som finns.
Till skillnad från H.P. Lovecraft så får din rasism inte dig att skriva bättre.

Anledningen till "befolkningsexplosionen" är att det är massa människor som inte dör. Och med stigande välfärd så kommer även folk utanför västvärlden att inte behöva skaffa femtielva barn för att kunna trygga sin ålderdom.
Citera
2007-09-18, 17:27
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uniteder
Fast har man åkt runt i lite andra länder och sett folk från andra länder så ser man ju rätt snabbt att det visst är så att svenskor generellt är snyggare..

Så är det. Nordiska tjejer är finare. Det kan jag gå i god för efter att ha glott på tjejer i Norden, övriga Eu och Usa. Det är för många stornäsor och grova drag i utomnordiska länder. Asiatiskor är inte så fina heller.
Citera
2007-09-19, 16:20
Medlem
Klart som fan att svenska kvinnor är bland de vackraste i världen! Ni som säger något annat måste vara helt hjärntvättade av den kulturmarxistiska propagandan ni matats med sen ni föddes, eller skulle ni på riktigt lika gärna skaffa barn med en aborgin som med en nordisk kvinna?

Så till huvudfrågan. Ja, den vita rasen kommer att förintas. Om några generationer kommer befolkningen i Europa att se ut ungefär som indier (befolkningen i Indien är till största delen en blandning av ljusare och mörkare folkslag som smält samman). Detta betyder också att medelintelligensen kommer att vara mycket lägre än den är idag. Vem fan skall rädda världen, utveckla miljövänlig ny teknink samt upprätthålla och förbättra våra samhällen sen när vi har förintats? Visst, de asiatiska folken kommer att överleva längre än oss, men de har aldrig intresserat sej så mycket för vad som händer utanför deras egna länder.
Citera
2007-09-20, 13:13
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Till skillnad från H.P. Lovecraft så får din rasism inte dig att skriva bättre.

Anledningen till "befolkningsexplosionen" är att det är massa människor som inte dör. Och med stigande välfärd så kommer även folk utanför västvärlden att inte behöva skaffa femtielva barn för att kunna trygga sin ålderdom.

fasen så roligt, jag är ett stort HPL fan och av din kommentar att dömma så får jag renodla och spetsa min rasism för att, likt Den Store Lovecraft, kunna skriva bättre.

ditt enda argument står och faller med att välståndet ska öka i kloak-länderna och därmed dämpa deras enorma barnkullar. men om välståndet inte ökar nämvårt? eller ens alls?
Då faller ditt argument platt till marken.

annars är det enkel matematik, det föds färre barn i västvärlden jämfört med i andra delar av världen. Befolkningen ökar i kloak-länderna, trots AIDS/HIV och annat. visst har levnadstandarden förbättras för tex Indien, men det kommer dröja mycket länge, om ens någonsin, att resten av världens länder kommer att komma ifatt västvärldens välstånd. ta bara Afrika, en kontinet som söder om Sahara inte frambringat någon livskraftig civilisation eller tillfört mänskligheten något bestående värde. det är minst sagt osannolikt att det svarta afrika någonsin ommer att kunna resa sig upp över den mest primitiva nivå. Och under tiden så ynglar dom av sig...horder av svarta negrer som vill till välståndets köttgrytor.
Citera
2007-09-20, 17:28
Medlem
JemyMs avatar
Det finns inga raser, bara familjer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto