Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-08, 00:04
  #10321
Medlem
R5As avatar
Fick hem en SI tröja och de stod ”Made in turkey”. Vad fan sysslar de med? Kvalitetskänslan var rakt av skräp, de brukar annars vara robusta. Skrev till italienarna att de ska skärpa sig och bad om retursedel.
Citera
2022-07-09, 23:59
  #10322
Avstängd
drrtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Fick hem en SI tröja och de stod ”Made in turkey”. Vad fan sysslar de med? Kvalitetskänslan var rakt av skräp, de brukar annars vara robusta. Skrev till italienarna att de ska skärpa sig och bad om retursedel.

Bra att du sa till, dom lyssnar nog på dig.
Citera
2022-07-10, 00:14
  #10323
Medlem
R5As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Bra att du sa till, dom lyssnar nog på dig.

De tar nog feedbacken.
Citera
2022-11-22, 14:51
  #10324
Medlem
Väcker liv i gammal tråd! Vilken hemsidor handlar nu från nu för tiden? Handlade nästan enbart från england förut men nu när de gått ur EU så blir där ju en extra tullavgift.
Citera
2023-01-08, 10:13
  #10325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellesse
Väcker liv i gammal tråd! Vilken hemsidor handlar nu från nu för tiden? Handlade nästan enbart från england förut men nu när de gått ur EU så blir där ju en extra tullavgift.
Verkar svårt att väcka liv i denna.

Tror brittiska shoppar skickar till EU utan import enligt avtal- jag har handlat utan problem. Värre med privatpersoner som måste krångla med deklaration och skicka som gåva för att slippa tull.

Vilka märken är populära nu för tiden? Stone Island och C.P har helt gått fel väg imo. Massproducerat, sämre kvalitet och högre pris. Samma med Paul&Shark.
Ten C är riktigt nice tycker jag - annars bär jag mest Plurimus, Nemen, Snow Peak och liknande.
Är riktigt sugen på Acronym - vilken modell bör man rikta in sig på? De har lite för ninja-space:ade designs på mycket
Någon som har koll på A Cold Wall? - några fina där med.
Citera
2023-01-08, 16:42
  #10326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.
Verkar svårt att väcka liv i denna.

Tror brittiska shoppar skickar till EU utan import enligt avtal- jag har handlat utan problem. Värre med privatpersoner som måste krångla med deklaration och skicka som gåva för att slippa tull.

Vilka märken är populära nu för tiden? Stone Island och C.P har helt gått fel väg imo. Massproducerat, sämre kvalitet och högre pris. Samma med Paul&Shark.
Ten C är riktigt nice tycker jag - annars bär jag mest Plurimus, Nemen, Snow Peak och liknande.
Är riktigt sugen på Acronym - vilken modell bör man rikta in sig på? De har lite för ninja-space:ade designs på mycket
Någon som har koll på A Cold Wall? - några fina där med.
Napapijri jackor har blivit rätt så populära, North Face är också 'on the rise' inom kretsarna men det är väl inte direkt casualkläder.
Citera
2023-01-08, 16:49
  #10327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbjavel99
Napapijri jackor har blivit rätt så populära, North Face är också 'on the rise' inom kretsarna men det är väl inte direkt casualkläder.

Jo men det tycker det är. Sen är just de lite av lågprismärken och inte så exklusiva då rätt många har NF och Napa , iaf på fotbollsmatcher.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback