Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-12, 21:43
  #10249
Medlem
BestCoast.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Är jävligt sugen på denna Fila track top men är lite osäker på storleken.

Hur är Fila's storlekar på track tops? Stora/små? Slimmade eller mer regular?

Jag är en large runt hals och över axlar men mer åt medium över bröst/mage.

/#LOUDmouth#

Riktigt schysst! La en order, hoppas den passar.
Citera
2018-09-14, 12:43
  #10250
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Riktigt schysst! La en order, hoppas den passar.

Vad har du för storlek? Hojta gärna till när du fått och testat den!

/#LOUDmouth#
Citera
2018-09-14, 19:27
  #10251
Medlem
BestCoast.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Vad har du för storlek? Hojta gärna till när du fått och testat den!

/#LOUDmouth#

Väldigt varierande. Men är ca 185 på 85 kg.

Så L / XL vanligtvis. Beställde XL, får hoppas på det bästa.
Citera
2018-09-16, 12:23
  #10252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Väldigt varierande. Men är ca 185 på 85 kg.

Så L / XL vanligtvis. Beställde XL, får hoppas på det bästa.

Är inte XL lite stort? Jag är 186 och ca 90kg och kan knappt ha Large i många kläder då de känns alldeles för stora
Citera
2018-09-21, 16:03
  #10253
Medlem
BestCoast.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrimlareN2017
Är inte XL lite stort? Jag är 186 och ca 90kg och kan knappt ha Large i många kläder då de känns alldeles för stora

Fått hem den nu, och kan säga att XL satt relativt bra. Kanske lite stor i bröstet, men bra längd på plagg samt ärmar.
Hade kanske kunnat gå ner på L, men det är en stor chansning.
Citera
2018-09-21, 16:37
  #10254
Medlem
Någon som har koll på hur Diadora sweatshirts/tracktops är i storleken? Medium är min "standardstorlek i de flesta märken. Går vanligtvis upp en storlek med italienska märken som Stone Island. Vad tror ni?
Citera
2018-09-22, 20:10
  #10255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Fått hem den nu, och kan säga att XL satt relativt bra. Kanske lite stor i bröstet, men bra längd på plagg samt ärmar.
Hade kanske kunnat gå ner på L, men det är en stor chansning.

Okej tack
Citera
2018-09-24, 09:09
  #10256
Medlem
Jag har sett dessa stockholm/södermalm stone island skjortor (förmodligen fake, men ändå). Vet någon vart jag kan köpa dem?
Citera
2018-09-25, 20:13
  #10257
Medlem
Hej, jag har blivit sugen på en Aquascutum skjorta, en med smårutor. Hade en för herrans massa år sedan, den är sedan länge borta. Saknar den, men är jag hopplöst ute om jag bär en sådan?
Citera
2018-09-25, 20:40
  #10258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrimlareN2017
Hej, jag har blivit sugen på en Aquascutum skjorta, en med smårutor. Hade en för herrans massa år sedan, den är sedan länge borta. Saknar den, men är jag hopplöst ute om jag bär en sådan?

Det är ett av de plaggen som alltid funkar, riktigt casual.
Citera
2018-09-26, 17:52
  #10259
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Tycker ni man kan ha skjorta under en SI tröja?
Har försökt steppa upp mitt kläd-game lite och köpte lite olika kläder bland annat en SI-tröja.

Tänkte mest använda denna combon på fest och liknande, vilken typ av byxor passar bäst till? Och vilken färg på skjortan? Tröjan är en svart "pull-over".

Mvh
Citera
2018-09-26, 18:30
  #10260
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Tycker ni man kan ha skjorta under en SI tröja?
Har försökt steppa upp mitt kläd-game lite och köpte lite olika kläder bland annat en SI-tröja.

Tänkte mest använda denna combon på fest och liknande, vilken typ av byxor passar bäst till? Och vilken färg på skjortan? Tröjan är en svart "pull-over".

Mvh
Nu är du ju för sent ute, stone island är riktigt passé, sedan alla började använda det. Nu är det bara 14-15 åringar och killar i förorten som kör SI.


Men ska du likt förbannat, 2 år för sent, leka Allan och reppa SI på hemmafest så tycker jag att under en svart crew neck bör man köra skjorta med små rutor, gillar vit/vinröd kombo under svart tröja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback