2016-01-01, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
När drar Casualclothing.dks rea igång?

Brukar vara samma som NK. Så om 4-5 dagar kanske.
Citera
2016-01-02, 18:43
Medlem
Hur är NemeN jackor i storleken?
Citera
2016-01-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Hur är NemeN jackor i storleken?

De tidigare var lite större, XL var som XXL i Stone Island. Nu är de som SI.

NemeN som har höjt priserna oerhört mycket och börjat slänga ut fler plagg på diverse nätbutiker. I början var priset OK och plaggen fanns rätt begränsat, då var det intressant.. nu känns det rätt iskallt för min del. En av säsongens Ares kostar väl en 7 papp nästan? Köpte min på rea på casualclothing för 1300:- när det begav sig.
Citera
2016-01-02, 23:45
Medlem
Några fler här inne som samlar "miles" hos Paul & Shark? Har väl en 5 plagg som jag samlat poäng på nu. Men undrar hur de kan se att man verkligen köpt det man köpt? Man skriver ju in siffror som i vilken butik och stad man köpt plagget på och det speciella numret som hör till varje plagg. Men är det ingen kontroll skulle man ju fan kunna gå och skriva upp sig på flertalet plagg och på så sätt få extra poäng?
Citera
2016-01-03, 00:03
Medlem
Har folk på allvar på sig plagg från Weekend Offender? Fattar inte vem som vill köpa en t-shirt där det står "casual" i gula bokstäver, utom möjligtvis tonåringar som vill bli cääzööööl men inte har råd med standardlösningen Stone Island-keps. Namnet, trycken och hela framtoningen känns så otroligt krystad, och behöver man göra ett statement av att man tillhör en subkultur så brukar man ju i regel inte vara äkta. Det enda jag sett därifrån som varit okej var en t-shirt med en naken Kate Moss på, och det av uppenbara skäl.
Citera
2016-01-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameradschaft
Har folk på allvar på sig plagg från Weekend Offender? Fattar inte vem som vill köpa en t-shirt där det står "casual" i gula bokstäver, utom möjligtvis tonåringar som vill bli cääzööööl men inte har råd med standardlösningen Stone Island-keps. Namnet, trycken och hela framtoningen känns så otroligt krystad, och behöver man göra ett statement av att man tillhör en subkultur så brukar man ju i regel inte vara äkta. Det enda jag sett därifrån som varit okej var en t-shirt med en naken Kate Moss på, och det av uppenbara skäl.
Helt enig. Som Casualcos släpp.
Citera
2016-01-03, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dondolare
Helt enig. Som Casualcos släpp.

Casual Connoisseur är de som säljer de apfula mössorna va?
Citera
2016-01-03, 18:41
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kameradschaft
Är nog enbart just den t-shirten du nämner som jag tycker är lite löjlig. Sen är det ju mycket som inte är snyggt som med alla andra märken.
Citera
2016-01-04, 10:18
Medlem
Är så sjukt nöjd med min Tank Shield. Har någon av er andra fått hem sin? Galet skön känsla som tidigare beskrivits i recensionen. Flickornas utformning är ett extra plus.

Är dock lite sugen på något ännu varmare. Jobbigt när man precis köpt en.
Citera
2016-01-04, 22:05
Medlem
Något stickat ni rekommenderar från SI's aw 15?

Tyckte det fanns mycket mer intressant aw 14, då jag drog hem dessa:

http://www.stoneisland.com/us/stone-island/men/crewneck-sweater_cod39467927xs.html

http://www.stoneisland.com/us/stone-island/men/sweater_cod39470252we.html
Citera
2016-01-04, 22:31
Medlem
beshliks avatar
Vad är det som gör att ni är emot weekend offender? deras piketröjor är ju riktigt fina. De har en del schysta jackor. Långt ifrån SI men vafan. Alla tycker olika.
Citera
2016-01-04, 22:36
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beshlik
Vad är det som gör att ni är emot weekend offender? deras piketröjor är ju riktigt fina. De har en del schysta jackor. Långt ifrån SI men vafan. Alla tycker olika.

Först och främst inte tillräckligt bra kvalité (jag gissar) sen är den väl lite väl "in your face"... jag menar, bara klädmärkets namn är ju löjligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in