2015-11-30, 15:37
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Lyckas aldrig hitta nått på rea.. Få kolla på SI butiken imorn vad de har för utbud, blir nog antagligen en sweat bara.
Som sagt SI har ingen rea nu. Den börjar i mellandagarna.
Citera
2015-12-01, 08:25
Medlem
beshliks avatar
Har ni också problem med småskit som fastnar på er pike tröja bara så? hur brukar ni lösa det?
Citera
2015-12-01, 11:30
Medlem
Va nyss inne på Stone Island butiken. Fanns en del saker som inte finns i svenska affärer och priserna var samma som övriga butiker, vissa saker var t o m billigare.

Helt klart godkänt!
Citera
2015-12-01, 11:31
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beshlik
Har ni också problem med småskit som fastnar på er pike tröja bara så? hur brukar ni lösa det?
Nej? Vad menar du? Aldrig haft nåt sånt problem. Har Fred Perry, Lacoste och Ralph Lauren. RL håller helt klart bäst kvalitet. Lacoste sämst.
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Va nyss inne på Stone Island butiken. Fanns en del saker som inte finns i svenska affärer och priserna var samma som övriga butiker, vissa saker var t o m billigare.

Helt klart godkänt!
Den nyöppnade i Stockholm?
Citera
2015-12-01, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Den nyöppnade i Stockholm?

Ja exakt, Mäster Samuelsgatan 2.
Citera
2015-12-01, 20:52
Medlem
beshliks avatar
[quote=IWannaBeAdored|55577446]Nej? Vad menar du? Aldrig haft nåt sånt problem. Har Fred Perry, Lacoste och Ralph Lauren. RL håller helt klart bäst kvalitet. Lacoste sämst.

Nu är det mest mina fila pikeer jag har problem med. Brukar ju borsta av det bara men kan blir jobbigt ibland. Allt från hårstrå till fiber från övriga kläder.
Citera
2015-12-02, 20:13
Medlem
Någon som ska slå till på nattens releaser av Adidas New York Spzl eller "Carlos"? Funderar på att klicka hem de ljusblåa Carlos skorna, och spara undan dem till våren.
Citera
2015-12-02, 20:59
Medlem
beshliks avatar
Rekommenderar http://www.terracesmenswear.co.uk/ ! . Bra med erbjudanden och smidigt vid betalning samt snabb leverans.

Någon som vet om terrace brukar ha sin outlet året om? så man kan slå till lite erbjudanden då och då eller är det bara just nu ? . Mest intresserad av Polos och t-shirts. Resten köper jag på CC.
Citera
2015-12-03, 13:47
Medlem
Beställde hem de gråa Adidas New York SPZL inatt vid releasen!
Citera
2015-12-03, 14:29
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Kanon
Någon som ska slå till på nattens releaser av Adidas New York Spzl eller "Carlos"? Funderar på att klicka hem de ljusblåa Carlos skorna, och spara undan dem till våren.
Var väldigt sugen men blir ett par adidas "jeans" när de släpps på terrace istället. Har ett par argentina-blue och att hålla de rena är ett helvete, de grå var ganska snygga också men nä.
Citera
2015-12-03, 16:50
Medlem
Någon som vet några schyssta hoodies? Tänkte köpa en Ellesse-hood från asos men när jag la till den i kundvagnen tog skiten precis slut...
Citera
2015-12-03, 21:19
Medlem
Fite4Todays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suxess
Någon som vet några schyssta hoodies? Tänkte köpa en Ellesse-hood från asos men när jag la till den i kundvagnen tog skiten precis slut...

Finns riktigt snygga Aquascutum hoodies med mönstret på insidan.. finns på terrace nu dock bara i M, annars finns det på deras sida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in