2013-09-21, 21:03
Medlem
http://www.endclothing.co.uk/brands/ma-strum såg väl lite bättre ut om vi ändå är inne på ma.strum
Citera
2013-09-21, 21:10
Medlem
Mastrum har tappat det. Finns en anledning till att dom har megarea året runt på deras site. Finns några utstickare som fungerar men de två senaste jackorna jag köpt har känts "sådär" faktiskt. Undantaget enligt egen erfarenhet är faktiskt Torch och Mid length officers jacket. Deras nya höstkollektion "white label" må vara limiterad, men hoppet känns väldigt stort från deras låga kvalité och helt plötsligt en pris-sättning liknande riktiga kvalitetsjackor.

Angående Gazelle. OG är oslagbara, den bredare sulan på Gazelle 2 får skon att se ut som någon curlingdoja mer än trainer.
Citera
2013-09-22, 02:55
Medlem
GSE_s avatar
Random tanke mitt i natten, aldrig riktig funderat över det innan men varför väljer många att inte frakta inom Europa eller Världen på eBay? Är det bara lathet? Eller finns det nån annan anledning? Dom betalar ju inte frakten själva ändå?
Citera
2013-09-22, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Random tanke mitt i natten, aldrig riktig funderat över det innan men varför väljer många att inte frakta inom Europa eller Världen på eBay? Är det bara lathet? Eller finns det nån annan anledning? Dom betalar ju inte frakten själva ändå?

Lathet egentligen väl, men om det är så så bara lägg ett mail till personen och fråga om denne kan skicka till dig ändå. Brukar alltid gå.
Citera
2013-09-22, 13:24
Medlem
dafers avatar
Är den här sidan pålitlig, nån som handlat från den?http://www.scottsmenswear.com/brands/
Citera
2013-09-22, 13:40
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCM1910
Lathet egentligen väl, men om det är så så bara lägg ett mail till personen och fråga om denne kan skicka till dig ändå. Brukar alltid gå.

Misstänkte detta. Mail får det bli! ^^
Citera
2013-09-22, 20:41
Medlem
kezz89s avatar
Vart kan jag hitta vettiga mössor? Terrace hade inget speciellt.
Citera
2013-09-22, 20:56
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Missade den, jo den var schysst.

Sök i tråden, har inget Ma.Strum plagg själv men folk säger att det diffar väldigt mycket emellan plaggen.

Är ute efter ett par schyssta trainers till hösten. Tips uppskattas! Det jag är inne på är ett par Forest hills, New balance eller Nike.
http://distilleryimage11.ak.instagram.com/2132e3ca1d4711e3b7f822000a1fb726_7.jpg
De högst upp med blå sula eller 3e med grå sula hade varit feta. Redan kollat Size och JDs där de är slut.

http://cdn.nikeblog.com/wp-content/uploads/2011/05/Nike-Air-Venture-Gridiron-Bright-Mandarin-Wolf-Grey-White-1.jpg
Hade ett par Air Ventures som dock gjort sitt, verkade vara en tillfällig modell, tyvärr.

Kan tipsa om jdsports (forest hills fast i nya färguppsättningar). Har själv ett par forrest hills därifrån. Beställde för nån vecka sen en söndag Adidas ZX och Nike Air Max Essentials (grey/white/silver) och fick dem på fredagen, men var på jobb så fick hämta ut dem måndagen därpå. Nu är ju inte nike så casual, men jag är från Malmö och här följer vi jugge-casualstilen mer än 80s UK

För övrigt tackar jag för Ma.Strum-tipset, när man är proletär har man inte råd med jackorna annars. Hur är Ma.Strum i storlekarna? som SI eller mer som sergio tacchini?

Mvh
Kofotleif
Citera
2013-09-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Är NB sneakers i samma storlek som ett par Adidas sneakers? Eller borde man beställa någon storlek mindre?
Citerar mig själv.
Är det någon som vet? Behöver veta.
Citera
2013-09-22, 22:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Citerar mig själv.
Är det någon som vet? Behöver veta.
Jag har ett par NB "420", heter dom så? Där har jag UK 10, men i alla mina "adidas originals" måste jag ha UK10.5 för att få samma rymlighet.... Men säkert jag som har konstigt fötter. Jag skulle tro de är lika, och om de inte är det så är skillnaden så pass liten att den inte stör.
Citera
2013-09-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag har ett par NB "420", heter dom så? Där har jag UK 10, men i alla mina "adidas originals" måste jag ha UK10.5 för att få samma rymlighet.... Men säkert jag som har konstigt fötter. Jag skulle tro de är lika, och om de inte är det så är skillnaden så pass liten att den inte stör.
Okej tack. Då kan jag andas ut när jag beställer ett par.
Någon som har tips på någon bra sida att beställa ifrån?
Senast redigerad av herrwille 2013-09-22 kl. 22:52.
Citera
2013-09-23, 01:27
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Okej tack. Då kan jag andas ut när jag beställer ett par.
Någon som har tips på någon bra sida att beställa ifrån?

Beror på modell men såg att bbclothing.co.uk har fått in en del nya par. Sen det vanliga, Size och JDsports etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in