2013-02-01, 18:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Någon med erfarenhet av Mainlinemenswear.co.uk?
Bra skit, gjort flertalet beställningar.
Undrar du något har de personal under dygnets flesta timmar redo att chatta med dig. De går och mäter plaggen osv om du vill det.
Citera
2013-02-01, 19:20
Medlem
Citat:
Någon med erfarenhet av Mainlinemenswear.co.uk?

Seriös hemsida med bra pris och leveransen är snabb. Kan rekommenderas varmt.
Senast redigerad av trakc 2013-02-01 kl. 19:32.
Citera
2013-02-01, 19:30
Medlem
Tack för svaren.
Citera
2013-02-01, 22:17
Medlem
SLR-08s avatar
http://www.cruisefashion.co.uk/content/images/products/452420_1_410.jpg

Beställde precis denna skönhet från Cruise fashion som har rea just nu.
Dom skickar dock endast till UK adresser!
Citera
2013-02-02, 09:24
Medlem
BLODSPAKTs avatar
Funderar på att köpa ett par Gazelle OG's. Problemet är att jag har hört att dom ska vara mindre än andra adidasskor. Stämmer detta?

Har t.ex ett par "Gazelle 2" i min vanliga storlek som passar bra, vågar man beställa OG's i samma storlek eller bör man gå upp en storlek i dom?
Citera
2013-02-02, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLODSPAKT
Funderar på att köpa ett par Gazelle OG's. Problemet är att jag har hört att dom ska vara mindre än andra adidasskor. Stämmer detta?

Har t.ex ett par "Gazelle 2" i min vanliga storlek som passar bra, vågar man beställa OG's i samma storlek eller bör man gå upp en storlek i dom?

Gazelle OG är förmodligen den skönaste trainern jag gått i. Men precis som du hört så kan de uppfattas små. De är rätt smala i foten så det kan vara en idé att gå upp en size.
Citera
2013-02-02, 13:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedGlory
Gazelle OG är förmodligen den skönaste trainern jag gått i. Men precis som du hört så kan de uppfattas små. De är rätt smala i foten så det kan vara en idé att gå upp en size.
Gå upp en halv size skulle jag säga (kanske var det du menade?) normalt har jag UK10, men på adidas originals kör jag 10½.
Citera
2013-02-02, 19:19
Medlem
Har du smala fötter behövs det inte, men om du har bredare så skadar det inte. Riktigt sköna är dem.
Citera
2013-02-03, 00:08
Medlem
Ingen som sitter på en sådan här Ma. Strum-tröja? Och som kan berätta lite hur passformen är?
Citera
2013-02-03, 10:24
Medlem
Citat:
Ingen som sitter på en sådan här Ma. Strum-tröja? Och som kan berätta lite hur passformen är?
Jag gör. Har normalt en storlek upp i Stone Island, och hörde att Ma.Strum var på samma sätt. Är dock tveksam. Har ett par Ma.strum-tröjor och det skiljer enormt i storlekarna på de, trots att jag tog XL i dem. Fick skicka tillbaka den ena och byta till L, men skulle likväl kunnat ha M i den. Men i den tröjan du frågar om så valde jag XL (har vanligtvis L, så alltså en storlek upp) och den sitter lite tajt. Skulle kunnat ha en XXL. Beror helt på hur du är byggd, jag är hyfsat vältränad så om du inte tränar särskilt mkt så kör bara på en storlek upp från din normala storlek.
Citera
2013-02-03, 13:32
Medlem
Var kan man komma över ett par LA Trainer till ett bra pris?
Citera
2013-02-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.T.P.
Jag gör. Har normalt en storlek upp i Stone Island, och hörde att Ma.Strum var på samma sätt. Är dock tveksam. Har ett par Ma.strum-tröjor och det skiljer enormt i storlekarna på de, trots att jag tog XL i dem. Fick skicka tillbaka den ena och byta till L, men skulle likväl kunnat ha M i den. Men i den tröjan du frågar om så valde jag XL (har vanligtvis L, så alltså en storlek upp) och den sitter lite tajt. Skulle kunnat ha en XXL. Beror helt på hur du är byggd, jag är hyfsat vältränad så om du inte tränar särskilt mkt så kör bara på en storlek upp från din normala storlek.

Okej, tack för svaret. Beställde två storlekar upp nämligen så får se hur den sitter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in