2012-07-30, 19:11
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillamore
Har en likadan SI-tröja som det var på sista bilden, fast i svart/mörkblå. Måste fråga om du går med dragkedjan fullt uppdragen eller om du visar t-shirten/skjortan lite.

Är själv sugen på någon ny tröja.
http://www.bbclothing.co.uk/acatalog/Pretty_Green_Knitwear_pg2glknt038navy.html
http://www.bbclothing.co.uk/images/products/zoomable/ot2k12ctwlroyal_1x.jpg
Men lite jobbigt då det kanske ser konstigt ut utan skjorta under dom där tröjorna. Tycker ni att det är ett måste?

Den sista där tycker jag absolut inte att man behöver ha skjorta under.
Citera
2012-07-31, 00:44
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som kan säga om denna håller i vinterklimat? Svårt att se hur pass tjock/fodrad den är, drar man på sig ett par extra varma strumpor och knyter ända upp borde den väl hålla till minus 10 och lite snö eller tänker jag fel?

http://www.ladda-upp.com/bilder/72748/12345
Senast redigerad av NirvanA 2012-07-31 kl. 00:49.
Citera
2012-07-31, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som kan säga om denna håller i vinterklimat? Svårt att se hur pass tjock/fodrad den är, drar man på sig ett par extra varma strumpor och knyter ända upp borde den väl hålla till minus 10 och lite snö eller tänker jag fel?

http://www.ladda-upp.com/bilder/72748/12345

Såna där skor brukar man inte använda på sommaren. Tycker att det borde vara vinterskor, och således klara kylan. Men jag kan vara helt fel ute.
Citera
2012-07-31, 16:15
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Såna där skor brukar man inte använda på sommaren. Tycker att det borde vara vinterskor, och således klara kylan. Men jag kan vara helt fel ute.
Smällde till på dom, måste passa på när det var mer än 50% sale
Citera
2012-07-31, 18:04
Medlem
Citat:

Snyggt! Skulle också behöva ett par nya vinterskor men kängor känns så klumpiga, typ. Vet inte riktigt vart jag ska göra av byxorna, jeansen går ju inte riktigt över kängan och det ser konstigt ut att ha byxorna uppvikt eller instoppade. Men jag kanske bara tänker tokigt.
Citera
2012-07-31, 18:11
Medlem
Citat:
Klockrena vinterkängor.

Angående att det känns klumpigt med kängor så är helt och hållet en vanesak.
Citera
2012-07-31, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Klockrena vinterkängor.

Angående att det känns klumpigt med kängor så är helt och hållet en vanesak.

Vet inte riktigt hur jag tänkte med ordvalet där. Tänkte mest på att byxorna vart konstiga vilket kan ha lite att göra med mina tunna ben. Sen ser även skorna lite oproportionerliga ut p.g.a. det..
Citera
2012-07-31, 18:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Vet inte riktigt hur jag tänkte med ordvalet där. Tänkte mest på att byxorna vart konstiga vilket kan ha lite att göra med mina tunna ben. Sen ser även skorna lite oproportionerliga ut p.g.a. det..
Beror nog lite på kroppstyp och vilka jeans man har på sig, jag har ofta loose fit och de är ju inte direkt slim fit
Citera
2012-07-31, 19:26
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Beror nog lite på kroppstyp och vilka jeans man har på sig, jag har ofta loose fit och de är ju inte direkt slim fit

Haha på jag skrattade till lite, kanske är trött.
Citera
2012-07-31, 20:11
Medlem
Citat:

Jo, precis. Får nog leta efter lite "mindre" skor framåt vintern. Livet är för kort för att frysa så det blir nog inga vanliga sneakers i alla fall.
Citera
2012-08-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AriGold-
Jag är motsatt åsikt om Big Pony men smak är såklart subjektivt. Det finns fyra pikétröjor från Aeronautica på careofcarl, enkla & enfärgade. Pringle har en del schysst.

SI,CP & PS har jag dålig koll på.

Tycker Aeronauticas enfargade polo shirts har lite dalig passform. Smala over axlarna och vida i midjan. Har tva stycken men anvander dom knappast. Beror val pa hur man ar byggd.
Citera
2012-08-02, 15:27
Medlem
AriGold-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Tycker Aeronauticas enfargade polo shirts har lite dalig passform. Smala over axlarna och vida i midjan. Har tva stycken men anvander dom knappast. Beror val pa hur man ar byggd.

Aeronautica har jag ingen erfarenhet av, inte min smak. Hummer1337 gillade det och jag länkade bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in