2012-06-27, 17:20
Medlem
Little.Geezers avatar
Sköna adidaspjucks att gyma med sökes. Hade det funnits några forest hills i min size att köpa idag hade jag garanterat gjort det. Måste vara hyfsat skönt med ventilation under träning.
Citera
2012-06-27, 21:08
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Sköna adidaspjucks att gyma med sökes. Hade det funnits några forest hills i min size att köpa idag hade jag garanterat gjort det. Måste vara hyfsat skönt med ventilation under träning.

Det finns massa Adidas-dojjor som är gjorda mer eller mindre för gym/träning. Att köpa ett par så snygga skor som hills och träna i dom känns ganska onödigt. Det är mitt råd, annars har http://caliroots.com REA på dojjor just nu, kika in där. Har inte kollat utbudet själv än, men någonting kanske du hittar!
Citera
2012-06-27, 22:12
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Royal Mail kommer med posten.

Verkar som att det var hemleverans. Står följande på min order när jag trackar på royalmail.com:
Citat:
A delivery was attempted for your item with reference LY800937598GB in SWEDEN before 14:48 on 27/06/12.
If redelivery or collection is unsuccessful, the item will be returned to the UK

Innebär detta att dom kommer försöka igen eller skicka tillbaka skiten till England? Hade ju underlättat om det hade kommit till postens utlämningsställe, vilket jag hoppas det har gjort.
Citera
2012-06-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Verkar som att det var hemleverans. Står följande på min order när jag trackar på royalmail.com:

Innebär detta att dom kommer försöka igen eller skicka tillbaka skiten till England? Hade ju underlättat om det hade kommit till postens utlämningsställe, vilket jag hoppas det har gjort.

Vilken sida beställde du ifrån? Sök med ditt koll-id på vanliga posten så kan du se vad som händer med försändelsen. Det händer ibland att paketet kommer till hemleverans annars får man hämta ut det på sitt närmaste utlämningsställe.
Citera
2012-06-27, 22:27
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Vilken sida beställde du ifrån? Sök med ditt koll-id på vanliga posten så kan du se vad som händer med försändelsen. Det händer ibland att paketet kommer till hemleverans annars får man hämta ut det på sitt närmaste utlämningsställe.

Beställde från 80scasualclassics.

Kollade kolli-id på posten nu.

Citat:
Posten har ej nått mottagaren för utdelning före 09.00. Nytt utdelningsförsök görs senast kl 18.00. Därefter hanteras försändelsen som vanligt brev

Då får jag alltså hämta ut det på utlämningsstället?

Kanske var posten som ringde imorse då, hade nämligen 1 missat samtal från dolt nummer runt 10 tiden :P
Citera
2012-06-27, 22:49
Medlem
Citat:
Beställde från 80scasualclassics.

Kollade kolli-id på posten nu.

Då får jag alltså hämta ut det på utlämningsstället?

Kanske var posten som ringde imorse då, hade nämligen 1 missat samtal från dolt nummer runt 10 tiden :P

Okej, det lär nog vara posten som ringt dig då. Har för mig att de ringer med dolt nummer. Ta ditt koll-id nummer om det inte kör ut en gång till och gå till ditt utlämningsställe och uppge koll-id numret, så kan du hämta ut det.
Citera
2012-06-28, 00:19
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Det finns massa Adidas-dojjor som är gjorda mer eller mindre för gym/träning. Att köpa ett par så snygga skor som hills och träna i dom känns ganska onödigt. Det är mitt råd, annars har http://caliroots.com REA på dojjor just nu, kika in där. Har inte kollat utbudet själv än, men någonting kanske du hittar!

Men till exempel ett par Samba eller Rom, skulle de hålla? Vill inte ha några marathondojjer...
Citera
2012-06-28, 00:21
Medlem
Tricky Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6

Ma Strum ar sma i storlekarna. Ta en storlek storre.

fast jag går ner en storlek i ma.strum kontra senare år Stone Island, så dom är större än Stone Island men klart mindre än barbour

Jag ser att många redan börjar prata om vinterkängor. Själv så kör jag vidare på förra årets Stone Island x Diemme boots http://forumbilder.se/show.aspx?iid=bb82012121852e023
Citera
2012-06-28, 00:25
Medlem
Citat:

Det kan vara så att paketet skickades som brev men att det inte gick in i brevlådan. I så fall får du en avi imorgon från posten. Det finns en variant av försändelse med RM som skickas med budfirma. Detta verkar du dock ej ha på ditt paket.
Citera
2012-06-28, 00:25
Medlem
NirvanAs avatar
Jaha....Third time's the charm?

Snygga randsydda höst/vinterkängor i storlek 44/44.5 och inte till ockerpriser(läs:svenska sidor)

Fortfarande ingen som har sett?
Citera
2012-06-28, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jaha....Third time's the charm?

Snygga randsydda höst/vinterkängor i storlek 44/44.5 och inte till ockerpriser(läs:svenska sidor)

Fortfarande ingen som har sett?

Alltså, vet inte om du har förstått riktigt vad ransydd innebär. Det är i regel inget du kan se med blotta ögat utan att studera skon i detalj i tex botten på skon under innersulan. Det är helt enkelt ett sätt att fästa ytterskon i sulan. Billigare skor sys ofta på ett annat sätt och limmas. Fråga är vilken typ av sko du söker. Timberland har i kängor vanligen workboots, hiking boots, chukka eller ökenkängor, eller någon form av kängor med utanpåliggande söm.

Observera att jag har fixat svenskt tangentbord.
Senast redigerad av BirminghamB6 2012-06-28 kl. 00:57.
Citera
2012-06-28, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tricky Kid
fast jag går ner en storlek i ma.strum kontra senare år Stone Island, så dom är större än Stone Island men klart mindre än barbour

Jag ser att många redan börjar prata om vinterkängor. Själv så kör jag vidare på förra årets Stone Island x Diemme boots http://forumbilder.se/show.aspx?iid=bb82012121852e023

SI har ju precis släppt en ny version av förra säsongens hilkng boot. Riktigt fina som det ser ut. Nya färger. Funderar på att testa. Vet ej hur kvalitén är dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in