Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Varför? Trampade jag på en öm tå då jag inte imponeras av en snubbe med illasittande kostymer och slip-overs från Sergio Tacchini? Skriva kan han inte heller göra.
Phil Thornton är kille jag ser upp till på många olika plan. Cass Pennant? Not much.
Oj, det finns mycket som bör diskuteras utöver Ben Sherman och Fjällräven i denna tråd. Eller ja, kanske inte i just denna tråd men av casuals.
Vad tror du om OBCD från Gitman, wingtips från Trickers, selvedge från England och en Macintosh eller Harrington över detta. Det kan du börja diskutera.
Du har nog missat poangen lite med ett forum.
Hur som helst.
Gitmans Vintage, snygga sjortor.
Tricksters inget for mig.
Selv(a)ge jeans ar det som galler. Fast jag anvander japanskt fran Edwin. Varldens basta jeans.
Harrington, nu snackar vi stil pa samma niva som en skjorta fran Ben Sherman. Varenda manniska har sprungit runt med en Barracuta och de var for vanliga redan nar mods och skins dominerade laktarna. Harringtonjackor ar inte ett intressant amne utifran ditt satt att resonera.
Angaende herrarna med pondus sa har jag inga komentarer. Bada har gjort sitt namn och det far man respektera.