Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-17, 18:19
Medlem
hezbollahs avatar
Idag så installerade jag Mozilla Firefox på min dator. Jag vet inte hur man aktiverar cookies på Mozilla Firefox, kan någon hjälpa mig?
Citera
2007-09-17, 18:23
Medlem
sommarlovs avatar
Edit - preference - Privacy & Security - cookies
Citera
2007-09-17, 18:44
Medlem
hezbollahs avatar
Mina cookies är aktiverade men det fungerar inte att komma in på powerbits.org/mp3nerds.org. Vad kan vara problemet?

EDIT: Jag testade att logga in med IE och det fungerar utan problem. Men inte med Firefox..
Citera
2007-09-17, 20:44
Medlem
hezbollahs avatar
Jävla skit browsers!!!! Inget funkar!!
Citera
2007-09-17, 22:17
Medlem
Thunder Dragons avatar
Du kan ju alltid prova att klicka på "undantag" och skriva in powerbits.org/mp3nerds.org (separat dock), och klicka på "tillåt" knappen, då tillåts den sidan att alltid lagra cookies på din dator.

Se också till att "tillåt att webplatser lagrar kakor" är ikryssad och att drop-down menyn är satt till "Behåll tills: de förfaller"
Citera
2007-09-18, 17:17
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunder Dragon
Du kan ju alltid prova att klicka på "undantag" och skriva in powerbits.org/mp3nerds.org (separat dock), och klicka på "tillåt" knappen, då tillåts den sidan att alltid lagra cookies på din dator.

Se också till att "tillåt att webplatser lagrar kakor" är ikryssad och att drop-down menyn är satt till "Behåll tills: de förfaller"

Det är precis vad jag har gjort! Men det fungerar endå inte!
Citera
2007-11-24, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Idag så installerade jag Mozilla Firefox på min dator. Jag vet inte hur man aktiverar cookies på Mozilla Firefox, kan någon hjälpa mig?
Vad är en cookie?
Citera
2007-11-24, 12:18
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rn.m
Vad är en cookie?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Cookies
du har inte något tilläggsprogram för kakor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in