2007-11-23, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Mjo, håller med helt och hållet. Det blev lite mycket att hantera även fast jag var väl påläst och beredd på konsekvenserna. Tar någon det här och inte är påläst innan kan det lätt gå åt helvete även vid moderata doser. Och potensen är som upplagd för överdoser. 10mg är inte mycket och kan lätt bli 20mg utan att man ser någon som helst skillnad. Kan föreställa mig att den lilla mängden är skillnaden mellan att ,som jag, stå med ena foten i helvetet eller bada i hela härligheten.

Lär ju ska kunna va potentiellt livsfarligt för en van tjackare också. Dom återdoserar i regel och tjena om man skulle snöa iväg och måtta upp en vanlig tjacklina på det här Då undrar jag om man inte faktiskt når ren dödlig dos, resistant eller ej.
Folk som pundar Koks IV har en tendens att skära upp skinnet för att plocka bort insekterna de tycker kryper innanför skinnet

J
Citera
2007-11-23, 18:21
Medlem
Rogge-s avatar
hehe det var det jag nojjade för under min lilla inåtresa i sängen tidigare. Att om jag släppte medvetandet så skulle typ nåt sånt mysigt hända
Citera
2007-11-23, 18:53
Medlem
morras avatar
en liten tanke... skulle det inte vara en ganska bra idé om säljarna bankade dexyn? ganska rejält så att 1g pulver motsvarar 1mg knark, inte alls lika lätt att feldosera då. (problemet med återdosering kvarstår dock)

Vi har ju redan diskuterat svårigheter med att banka själv, men nog skulle väl säljarna kunna skaffa tag på en kemist som kan hjälpa dem?
användarna har ju mycket att vinna på detta, men även säljarna då de troligen kan ta lite bättre betalt och klassningen kanske dröjer lite längre.. alla vinner

själv är jag nybörjare men inte orolig då jag inte är den otåliga typen, kommer inte under några somhelst omständigheter att återdosera.
har dessutom en riktigt bra våg, ska testa 2mg dag 1... utvärdera... vänta några dagar och ev justera dosen. så överdosering känns inte heller som ett alltför stort problem. känner också att jag är ganska påläst.
Citera
2007-11-23, 18:58
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
Eller ännu bättre : lägga sig ner och blunda!!

Verkar som om sömnmedel kan ge konstiga effekter om de intas efter flera dars vakenhet. En kille på ett annat forum fick vilda hallucinationer när han prövade att trycka i sig lite sömnisar på tredje dagen

Vet du va de va för sömnisar? Stilnoct, Imovane, Flunis, Nitrazepam? Kan tänka mig att vanliga, lugnande benso typ Xanor, Diazepam, Klonazepam skulle va att föredra när man vill komma ner... ?
Citera
2007-11-23, 19:00
Medlem
Rogge-s avatar
Hehe, om jag ändå tänkt som du istället. Men jag fick för mig att börja från andra änden.
Citera
2007-11-23, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Vet du va de va för sömnisar? Stilnoct, Imovane, Flunis, Nitrazepam? Kan tänka mig att vanliga, lugnande benso typ Xanor, Diazepam, Klonazepam skulle va att föredra när man vill komma ner... ?
Stilnoct ska man nog inte ta om man inte redan är ganska landad.

Är man i ett större sällskap där alla är på samma nivå så tycks man slippa alla problem, det är när man är ensam som hjärnan spelar spratt tycker jag.
Citera
2007-11-23, 19:33
Medlem
Rogge-s avatar
Mjo, jäveln drog ju hem. Men om jag ska vara ärlig var jag så jävla avskalad att jag förmodligen tappade talförmågan helt, så det kvitta.

Nu kan det gärna få klinga av helt. Är trött som fan men har en slags koffeinrus hinna över hela mig som jag inte kan skaka av

Nä, det vägrar släppa. Det sitter helt klibbat. Nu blire att chansa och sänka sig med sprit.
Citera
2007-11-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morra
en liten tanke... skulle det inte vara en ganska bra idé om säljarna bankade dexyn? ganska rejält så att 1g pulver motsvarar 1mg knark, inte alls lika lätt att feldosera då. (problemet med återdosering kvarstår dock)

Vi har ju redan diskuterat svårigheter med att banka själv, men nog skulle väl säljarna kunna skaffa tag på en kemist som kan hjälpa dem?
användarna har ju mycket att vinna på detta, men även säljarna då de troligen kan ta lite bättre betalt och klassningen kanske dröjer lite längre.. alla vinner

själv är jag nybörjare men inte orolig då jag inte är den otåliga typen, kommer inte under några somhelst omständigheter att återdosera.
har dessutom en riktigt bra våg, ska testa 2mg dag 1... utvärdera... vänta några dagar och ev justera dosen. så överdosering känns inte heller som ett alltför stort problem. känner också att jag är ganska påläst.
Som du sett har det där diskuterats och det är ingen lätt process. Tror knappast att det skulle kunna bankas "professionellt".. Skulle ju bli svindyrt..

Nää.. det är försiktighet som måste vidtas av oss användare!
Citera
2007-11-23, 20:03
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Mjo, jäveln drog ju hem. Men om jag ska vara ärlig var jag så jävla avskalad att jag förmodligen tappade talförmågan helt, så det kvitta.

Nu kan det gärna få klinga av helt. Är trött som fan men har en slags koffeinrus hinna över hela mig som jag inte kan skaka av

Nä, det vägrar släppa. Det sitter helt klibbat. Nu blire att chansa och sänka sig med sprit.

Har du ingen benso ?
Citera
2007-11-23, 22:33
Medlem
henke1984s avatar
10mg desoxypipradrol nerdrucket för 10min sen, hur länge brukar de ta innan de börja smälla på
Citera
2007-11-23, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
10mg desoxypipradrol nerdrucket för 10min sen, hur länge brukar de ta innan de börja smälla på
Ojdå, första gången? Det tar nån timme kanske innan det kommer igång. Sen får du räkna med att vara speedad i ett dygn minst.
Vad du än gör: Fyll INTE på med mer!
Citera
2007-11-23, 22:41
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984

gl hf! ta de lugnt å vänta är nog ett hett tips, ta inte mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in