2010-09-28, 23:46
Medlem
Luckyjinxs avatar
Jag kan tänka mig att det är feminint.... Jag är tjej och röker bara långa cigg.
Citera
2010-09-30, 01:29
Medlem
stavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyjinx
Jag kan tänka mig att det är feminint.... Jag är tjej och röker bara långa cigg.

Mmmmm..... En fin tjej med en lång cigg är bara sååå jäkla snyggt.....
Citera
2010-11-10, 22:25
Medlem
De långa är ju utan tvekan bäst! De flesta korta smakar vider exempel är korta prince, den långa varianten är vida överlägsen när det gäller smak!
Citera
2010-11-13, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicken89
De långa är ju utan tvekan bäst! De flesta korta smakar vider exempel är korta prince, den långa varianten är vida överlägsen när det gäller smak!

Tycker mest den korta smakar, mer.. Kan det vara så att herren inte uppskattar smaken av Prince?

Citat:
Ursprungligen postat av Valda
Glörk... fimpa och röka vidare vidare sen smakar sot sot och äckligt

Fast det är ju möjligt att peta bort de förkolnade tobaksflarnen. Men håller ändå med om att det är sunkigt, tycker dessutom att det sprider lukt...
Senast redigerad av Phailure 2010-11-13 kl. 07:31.
Citera
2010-11-13, 07:30
Medlem
dubbel, försvinn!
Citera
2010-11-13, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Tycker mest den korta smakar, mer.. Kan det vara så att herren inte uppskattar smaken av Prince?

Prince har jag inga problem med, den långa varianten är platsar nog som 3a eller 4a när det kommer till godaste ciggen hos mig.
Citera
2010-11-22, 00:17
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Jag försökte faktiskt besvara ditt inlägg med en hel del relevans, men det sket sig med webläsarens lust att käka upp ännu ett av för omvärlden och evigheten förlorade mästerverk.

I stället får du hålla till godo med några goda minnesuppgifter som priserna på cigaretter 1993-94, när jag började röka. På den tiden rökte jag röda Prince, som kostade 30 kr för ett stort paket, eller 16 för ett litet. När Prince kukade ur och bytte så väl design som sauce och nikotinhalt, som vid det laget var 1,0 (detta var alltså 2006, och jag minns det som igår), gick jag över till John Silver, som såvitt jag vet, liksom alla andra på den tiden bör ha vetat, var de starkaste svenska cigaretterna, precis som att 100s av Prince och Marlboro har längre filter än deras normallånga cigaretter. Om det sedan har dykt upp Elixyr och fan och hans moster, sedan du med tanke på mina fördomar och din svenska började på Fordonsprogrammet eller SFI, skiter väl jag i.

Blend skulle aldrig falla mig in att röka. Farsan röker de där rosa Blend, och när jag får tillbaka en cigg av honom, så brukar jag behålla den för att ge honom nästa gång han är utan, bara för att jag inte får ut något av dem. Det är väl förmodligen det svagaste av Blends märken, men de har aldrig över huvud taget gjort sig kända för att vara speciellt starka.

Att 100s skulle vara cigaretter för kvinnor, "för att de är långa" är bara ännu ett av dina dåligt underbyggda och fullständigt godtyckliga och i det här fallet t. o. m. öppet erkänt grundlösa uttalanden. Om man skall våga sig på en gissning, så är det väl fråga om att åtminstone ge sken av en cigarett, som varar längre, oavsett om den innehåller mer tobak eller ej.

Arkomann är en klass för sig!
Citera
2011-04-07, 15:51
Medlem
Praying.Handss avatar
Känns som de flesta småbrudar som jag känner röker långa cigaretter medans dom riktiga skorstenarna röker vanliga!
Citera
2012-05-12, 11:11
Medlem
Sneakss avatar
nä, jag tycker långa cigaretter ser riktigt manliga ut - en cigg är ju en fallossymbol! själv röker jag lååånga marlboro gold 100s (eller lights som dom hette förut) sen drygt 12 år och jag känner många andra grabbar som röker 100s också, och dom ser definitvit inte feminina ut.
Citera
2012-05-12, 11:28
Medlem
Xalterads avatar
Nej tycker absolute inte långa cigaretter är femmenint, men att ha cigarettmunstycke - det är femminint!
Citera
2012-05-12, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Nej tycker absolute inte långa cigaretter är femmenint, men att ha cigarettmunstycke - det är femminint!

"Fina herrrar" hade alltid cigarettmunstycke förr i tiden.

Jag förstår inte hur något som har en avlång cylindrisk form kan kallas feminint.
Citera
2012-05-12, 17:41
Medlem
bunjackens avatar
långa cigaretter är lite mer feminina än korta men tycker att det är okej för bägge könen att välja korta eller långa rökte själv level oftast långa ibland korta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in